MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    Japonské klasické motocykly           29.9.2022 17:36         
 ÚVOD   INFORMACE  AKCE / REPORTÁŽE  ARCHIV  ČLÁNKY  MAGAZÍN - BLOG  INZERCE      KOMERČNÍ INZERCE  KONTAKTY
MotoMagazínInzerujte na MotoMagazínu

| Japonské klasické motocykly | Nakupujeme silniční japonský motocykl ze 70. let | Honda CB 500 T | Yamaha XS 750 2D, deník | Renovační projekt Yamaha XS 750-2D | Kawasaki Z 1100 GP - B2 | Barber Vintage Motorsports museum | Motocykly ze západu v ČSSR? | Suzuki GSX 750 E | Honda CB 750 v ČSSR? | Kawasaki KZ 1300 A1 | Kawasaki GPZ 900 R | NIPPON RETRO | Suzuki GSX-R 1100 | Honda VFR 750 typ RC36 | Dovoz staršího motocyklu z EU | Moto muzeum Sezemice | Suzuki RF 900R | Japonské motocykly na Oldtimer Festivalu | Suzuki TL 1000S | Honda CB750 F | Suzuki GSF 1200 Bandit | Kawasaki Z650 B | Suzuki GSX-R 750 J a Kawasaki ZXR 750 H | Kawasaki ZZ-R 1100 | Honda CBR 900 RR Fireblade | Kawasaki ZX-12R | Japonské klasické motocykly a peníze | Suzuki GSX 1400 | Kawasaki 500 H1 Mach III v ČSSR? | Suzuki GSX-R 1100 M | Nejrychlejší sériový motocykl v ČSSR | Rakouské superbiky na brněnském Automotodromu | Koupí to teprve začíná | Motorkářská doba temna | Je třeba bát se dovozové STK? | Pneumatiky pro klasické motocykly | Velká kniha o motocyklech | Oleje pro klasické motocykly | Yamaha FZ 750 | Suzuki TC200 | Duel naháčů | Poznatky z renovace Suzuki GS 1000 E | Mad Max Style… | Suzuki GS 1000 E | Kouzlo japonských motocyklových přístrojů | Technická lahůdka ze země úsměvů | Představení Hondy CBX 1000 | Yamaha FZR 600 | Co dokáže udělat prodloužený zadní blatník? | Yamaha XJ 600 |
  « Zobrazit fotografii v plném rozlišení »  


Moto muzeum Sezemice




  Autor: Josef Hanák


  Jak příjemně vyplnit návštěvu okolí Pardubic nebo v mém případě Orlických hor? Zajeďte se podívat do Moto muzea v Sezemicích. Já měl to štěstí, že jsem byl pozván na fajn víkendovou akci, v jejímž programu byla návštěva tohoto muzea. A to jsem si opravdu nemohl nechat ujít.

  Vím, že muzeí na cokoliv je v republice na každém rohu spousta, ale opovažuji se tvrdit, že toto je bomba, hlavně pro milovníky motocyklů vyrobených 70 a 80 letech. Kde je v dnešním světě možno vidět motocykly s motory turbo či Wankel, nebo celou škálu šestiválců stát vedle sebe?

  Věřím, že svůj sen, ba touhu z mládí hltanou v časopisech světové produkce, si zde najde každý. Modely, typy i produkci dostanete postupně po dávkách a pořád to nekončí ... ještě musíte do patra ... a tam to začne znova. Je to masakr a není možné se toho nabažit.

  Muzeum je zatím ve stavu zkušebního provozu, ovšem pozor, víc než stovka motocyklů je k dispozici. Majitel mi sdělil, že když tam dosud nemá všechny motorky, je prozatím sleva na vstupném. Nicméně i tak určitě nebudete zážitkově ochuzeni. Návštěvy se domlouvají telefonicky nebo poštou přímo s majitelem.


Zobrazit fotografiiZobrazit fotografii
Zobrazit fotografiiZobrazit fotografii
Zobrazit fotografiiZobrazit fotografii
Zobrazit fotografiiZobrazit fotografii
Zobrazit fotografiiZobrazit fotografii



  Pozvánka ve VeteránKalendáři (s lokací muzea na mapě a pozvánkami do muzeí a na konané akce v okolí):  Moto muzeum Sezemice

  Oficiální stránky muzea:  http://www.motomuzeum.cz




Podpořte MotoMagazín investováním do reklamy na jeho stránkách. Nabídněte své produkty širokému spektru zdejších návštěvníků. Nabízíme širokou škálu možností. Od obrazové reklamy, přes textovou až po PR články.


DISKUSE K ČLÁNKU
Provozovatel serveru nenese žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

NOVÉ TÉMA
Pouze pro založení nového diskusního tématu
Diskuse není určena k podávání inzerce. Příspěvky posouzené jako inzerce budou z diskuse odstraněny. K soukromé bezplatné inzerci použijte oddíl Inzerce.
 Jméno:     
 E-mail:     
Nutno vyplnit text a jméno
Upozornění: Vkládejte pouze příspěvky, které souvisí s danou tématikou. Nepatřičné příspěvky budou z diskuse odstraněny.

Tip: V textu můžete používat tyto HTML tagy: <U>, <I>.
Při editaci se Enter bere jako odřádkování, které se zobrazuje.

Komerční inzerce
Renovace a oprava nejrůznějších palivových nádrží navíc umí hodit vašeho veterána do gala.
Nové články
Poznatky z renovace Suzuki GS 1000 E
Kývačka s motorem DKW
Kývačka
Druhá soutěž lidových vozítek a scooterů
První soutěž lidových vozítek a scooterů
300 zatáček Gustava Havla + IRRC 2021
Výstava lidových vozítek
Yamaha XJ 600
Lidové vozítko v nálezovém stavu
Jak na rez v nádrži?
Co dokáže udělat prodloužený zadní blatník?
Yamaha FZR 600
ČZ 150 C v lidovém provedení
ČZ 150 C v červeném provedení
Představení Hondy CBX 1000
Technická lahůdka ze země úsměvů
Kouzlo japonských motocyklových přístrojů
10. Sjezd Jawistů po 70 letech v Luhačovicích

PODPOŘTE NÁS
SDÍLENÍM ČLÁNKU

MotoMagazín na facebooku


Témata
INZERCE     Nový inzerát
Japonské motocykly
Poválečné motocykly ČZ
Jawa Pérák
Motocykly JAWA 500 OHC
Motocykly JAWA Bizon
Lidová vozítka
Vozítka Velorex
Manet 90
Kniha vozítka Velorex
Motocyklové vozíky
Motocyklové vozíky PAv
Mopedy Stadion
Sidecary VELOREX
Videoarchiv
Francouzské motocykly
Literatura
OILMASTER
MotoMagazín na Youtube
MotoMagazín na Rajčeti
Motocyklové vozíky PAv - oficiální stránky knihy
  Oficiální stránky knihy
Jawa Californian - oficiální stránky knihy
  Oficiální stránky knihy
  Dodatky knihy
  Fan club Velorex
Vrchní, zdrhni!
www.jawadily.cz
Žebříček článků
Branná 2018
300 zatáček Gustava Havla 2019
Setkání veteránů Holešov
Česká Tourist Trophy 2017
7. Sjezd Jawistů v Luhačovicích
Česká Tourist Trophy 2016
Pérák 2017
Jarní cena Brna 2018
III. Pohár motorových dvoukolek
NIPPON RETRO 2019
300 zatáček Gustava Havla + IRRC 2021
300 zatáček Gustava Havla 2015
Pérák 2015
X. setkání motocyklů Jawa 500 OHC
Klasici do 500 a 750 cm3 na České Tourist Trophy 2019
Classic Show 2015
Setkání veteránů Holešov 2017
Pérák 2019
Brno Revival 2019
Česká Tourist Trophy 2018
Pérák 2018
Grand Prix Bugatti 2019
Ve stopě zlínské šestidenní 2016
Česká Tourist Trophy - IRRC 2019
300 zatáček Gustava Havla
Publikování nebo další šíření obsahu serveru motomagazin.cz je bez písemného souhlasu autora zakázáno. © Jiří Bartuš