|
Dobrý den chci se zeptat. Mám doma motor čz 150c s nerezovým karburátorem mohl
by mě někdo o tom něco říci ? myslel jsem, že se montovaly hliníkové [pavel] (02. 02. 2014) |
Nevěřím. Nerazový asi nebude. Tipoval bych si, že jde o poniklovanou verzi. [Jiří Bartuš] (03. 02. 2014) |
Přidat odpověď (1) |
|
Dobrý den, našel jsem na půdě motocykl ČZ podle fotografií se domnívám že by to
měl být typ ČZ 125/150 C, bohužel nemá motor. Hledal jsem kde se dalo ale
nenašel jsem nikde na netu seriová čísla. Mám ser. číslo 382000 není tu někdo
kdo by byl schopný určit přesně co to bylo? [Majkl] (12. 01. 2014) |
Nejedná se o výrobní číslo, je to evidenční číslo součásti v tomto případě krku
rámu - mělo by tam být spíše R10, stejně tak má pásovina vyztužení stupaček
často vyraženo označení E12(vpravo) a vlevo má udán měsíc a rok výroby rámu.
Pokud v rámu není motor tak by tam číslo měsíce a roku výroby mělo být vidět,
příkladně viz:
http://www.veteranforum.cz/photo.php?photo=photos/2009/1101040549.jpg [Martin Štindl] (13. 01. 2014) |
Jěště jsem našel z druhé strany krku číslo 10. To znamenená co? Dík [Majkl] (13. 01. 2014) |
Moc díky. [Majkl] (13. 01. 2014) |
Podle výrobního čísla *382 000* je to ČZ 125C vyrobená ze začátku roku 1953. [Martin Štindl] (12. 01. 2014) |
Přidat odpověď (4) |
|
Jde nekde koupit za rozumny peniz prevodovku na jawu cz 150c r.v. 1956 [Pavel] (30. 06. 2011) |
na každé burze jsou desítky motorů. [jawarmaniak] (28. 09. 2011) |
Přidat odpověď (1) |
|
Chlapi nejde mi zaradit jednicka,co s tiiim???? [Pavel] (27. 06. 2011) |
Budeš muset půlit motor. [jawarmaniak] (28. 09. 2011) |
Je jo cz 150c,1954 [Pavel] (28. 06. 2011) |
Jestli je to ČZ 125T 1949 nebo Céčko,tak je pravděpodobně prasklá pružinka
západky na řadícím mechanismu. [Martin Štindl] (27. 06. 2011) |
Přidat odpověď (3) |
|
Zdravím všechny fandy veteránů, mám několik ČZ 150 a nevím jak byly
osazovány - na které modely koženými a gumovými sedly pro řidiče, děkuji za
odpovědi. /Richard/ [Richard Straka] (01. 08. 2010) |
Těžko říct. Montují se obě verze souběžně, ale cca do roku 52 převládají gumová
sedla a od roku 52 kožená/koženková. Ale první kožená jsou doložena už v první
polovině roku 51 a gumová ještě koncem roku 52. Rok 53 už asi pak jen kožená.
Sedla se nemontují podle modelů. [jawarmaniak] (24. 11. 2010) |
Přidat odpověď (1) |
|
Zdravím všechny.Prosím o radu,jaké stupačky spolujezdce patří na 150c(lidovka)
rok výr.1951.Díky. [Libor Š] (11. 12. 2009) |
jakékoli - šlo o doplňkovou výrobu, kterou si majitelé kupovali dodatečně od
mnoha výrobců. Ale pro představu:
http://jawarmaniak.wz.cz/technika/odlisnosti.html [jawarmaniak] (08. 04. 2010) |
Přidat odpověď (1) |
|
zdravím chtěla jsem se zeptat za kolik se tak prodává Jawa ČZ 125/351 r.v. 1954
pojízdná a se všema papírama, děkuji za odpověd [Zuzana] (01. 03. 2010) |
Dle stavu a dochovanosti 7-15 tis (otázkou je i kompletnost - např. nesehnatelný
kryt řetězu) [jawarmaniak] (08. 04. 2010) |
Přidat odpověď (1) |
|
Děkuji autorovi (nebo autorům) za kvalitní článek o poválečných motocyklech ČZ.
V souvislosti s typem "b"jsem slyšel názor pamětníka,že se jich
zachovalo tak málo nejen proto, že jejich majitelé vyměnili přední vidlici za
"t" ve snaze svůj stroj modernizovat, ale především proto, že
plechová lisovaná ramena původní vidlice byla poněkud poddimenzována a často
docházelo v provozu k jejich deformaci.Setkali jste se s takovým poznatkem ? [v.] (24. 01. 2010) |
S tímto ne, ale šlo hlavně o to, že vahadlová vidlice již byla dávno za zenitem.
A v době uvedení na trh se představil plně teleskopicky odpérovaný pérák. Proto
muselo zákonitě dojít co nejrychleji k modernizaci přední vidlice. Zadní
pérování přišlo na řadu až skoro o 4 roky později u modelu C. Továrna dokonce
dodávala sady pro přestavbu přední vidlice B na T! Tyto sady vidlic měly úchyty
pro béčkový blatník. [jawarmaniak] (24. 01. 2010) |
Přidat odpověď (1) |
|
dobry den jsme začáteční a potřeboval bych poradit začal sem renovovat ČZ 125 T
a nevim zda li se dělala v lidovém provedení a jak široký má být pruh černé
barvy na nádrži nebo kde ho zjistím. díky za radu Rieger [josef rieger] (17. 11. 2008) |
Podle mých poznatků se typ "t" v lidovém provedení nevyráběl.Černý
pruh na nádrži má mít šířku 13 cm. [v.] (24. 01. 2010) |
Přidat odpověď (1) |
|
ahoj rád bych se zeptal jestly se liší rám z jawy péráka a z čz 150c dík za
odpověd [tomáš] (22. 08. 2009) |
lepší otázka by bola co majú spoločné,každý je uplne iný čz 150 je z trubek
kruhového prierezu Jawa 4 hraného společné sú snad iba držiaky zadných klzákov [jaro] (23. 08. 2009) |
Přidat odpověď (1) |
|
Hallo, mam nekolik restaurovanych motorek/Jawa perak,CZ 150 C,Jawa 175
special/.Muze mi nekdo poradit,jaky olej mam dat do motoru? Cim mohu
vylestit vika motoru?Jakou barvou mohu natrit hlavu valce a valec? Jakym
pomerem mam michat olej a benzin.Pisou 1:25 ale rikaji,ze 1:30 je v poradku diky
kvalitnejsim olejum. Diky za odpovedi a zdravi Olda. [Dr.Oldrich Kratochvil] (10. 04. 2007) |
hlava nastříkaná nebyla,jen válec a to na černo!hlavu bych vyleštil stejně jako
motor tím silichromem za pomoci filců! [pavel] (18. 12. 2007) |
cau hlavu vylešti silichromem valec nastříkej cernou barvou vypalovací asi do
600c [stana] (27. 10. 2007) |
Zdravim dej tam převodový olej pro dvoudobé motory s hustotou 80-90W, ty víka
vylešti Silichromem ( taková pasta, dá se koupit v každé Drogerii) [Kaslík] (17. 05. 2007) |
Přidat odpověď (3) |
|
ahoj [sidd] (08. 03. 2007) |
Dobrý večer pane. Jen dotaz, jak jste dopadnul s tím pérákem ?
Díky Radek Miklík 602 755555 [Radek Miklík] (11. 02. 2008) |
hlédám někoho kdo mi na základě fotek pomůže stanovit přijatelnou cenu Jawa 250
perák před renovací,děkuji Pavel [Pavel] (15. 03. 2007) |
Přidat odpověď (2) |
|
Nezodpovězená témata (9/21): |
|
prosím cenu rezavá z povalecneho období ČZ čezeta 1949 VČ 18182066
mikyyiZAVINACemail.cz [jirka] (29. 07. 2018) |
|
Poradí mi někdo kde sehnat na skutr ČZ 175 typ 502-05 bovden zadní brzdy a levé
víko zadního kola na straně brzdy ? [Milan Kapoun] (26. 01. 2016) |
|
Dobrý den, jsem majitelem čz 125t z.r. 1948 číslo rámu 193483. Prvním majitelem
byl ÚV KSČ Praha. Motocykl je v barvě zelené. Každý mi říká že motocykl je
přestříkán, přitom nelze najít stopy po jiné barvě. Prosí poraďte mi jak zjistit
jestli nebylo vyrobeno pár kusů v zelené barvě. Karel [Karel Richter] (13. 10. 2015) |
|
KDYBY BYLA DNESKA TAKOVÁ ŠIKOVNÁ STAVEBNICE [MUSTANGOVÝ SLON] (14. 04. 2014) |
|
Autorem plakátu ČZ 150 a JAWA 250 z roku 1950 je výtvarník František Kardaus,
ukázky jeho dalších prací naleznete zde:
http://www.flickr.com/photos/32231630@N04/ [fero] (04. 06. 2012) |
|
zdravím ČZ125 rv 1972, nové obutí, kožené sedlo, renovace bude třeba!
info na 313590484 [eva] (18. 01. 2011) |
|
Prosím! Už před mnoha lety jse slyšel o časopisu MOTOCYKL jež vycházel v 50tých
letech. Velmi, opravdu velmi by mne zajímal styl článků kde byli představovány
naše motocykly...např CZ 150, Pérák apod. Nebyl by někdo ochoten zaslat mi sken
takového nějakého článku? Uplně ideální by bylo srovnání třeba dvou motocyklů,
ale ty ještě asi v té době nevycházely.Děkuji mnohokrát, snad se najde dobrá
duše:) Martin DeCarli [Martin DeCarli] (02. 11. 2008) |
|
Hallo, You have a nice site about jawa motocicles a have a 352
myself. greating from Holland Elzi [E.F.Wolda] (05. 07. 2008) |
|
nazdárek, nevíte kde bych mohl sehnat papíry na ČZ 150 rikšu?? dík za
každou odpověď [eifell3] (11. 02. 2008) |