|
Ahoj měl bych na vás dotaz. Mám ČZ 150c a řeším černou barvu (označení
barvy).Vašek [Václav] (07. 11. 2017) |
Vašku, už jsi zjistil číslo černé barvy? Také se chystám lakovat. Honza [Jan Homola] (13. 02. 2018) |
Přidat odpověď (1) |
|
Dobrý den, mám cz 150C, rok 1950, ale uz odpruženou verzi, nese ještě známky
neodpruzene, jako například pevnou startpaku, je možné, že je to tak z výroby?
Nebo je to nějaké samodomo? Díky za odpoved. [Zdnek] (23. 01. 2018) |
Sklopná startovací páka je uváděna zavedením na začátku ledna 1951 - opružená
verze ve výrobě doplnila neodpruženou už na podzim 1950 takže pokud není
viditelně upravená zadní část na teleskopy (spony teleskopů by měli mít šrouby
M6 + zadní blatník by neměl mít výztuhu vzpěr) tak to pravděpodobně je jedna z
prvních odpružených C. [Martin Štindl] (25. 01. 2018) |
Přidat odpověď (1) |
|
Ahoj všichni. Mám CZ 125 s řazením na nádrži. Nevím jaký je to rok výroby.
Nenašel jsem ani štítek, ani číslo motoru. Je v tom nějaká finta, nebo je chyba
ve mně. Jirka [Jiří Pomahač] (13. 05. 2017) |
Tak 125 s řazením na nádrži je jedině ČZ 125A. Štítek by měla mít na rámu pod
sedlem. Číslo motoru je z vrchu na zadním držáku motoru [meela] (17. 05. 2017) |
Přidat odpověď (1) |
|
Zdravím, mám dotaz ohledně rozměru vymezovacích podložek, které by podle
katalogu ND (čz150c) měly být mezi ložiskem 6304 a ramenem klikové hřídele. Při
demontáži zůstaly ložiska na klikovce a klikovku jsem i s nimi poslal na
repasi, takže jsem neměl možnost si je změřit. Děkuji [Mirek] (04. 03. 2016) |
Položka má sílu 1 mm,zdraví znalec O.Dědeček, [O.Dědeček] (27. 02. 2017) |
http://www.veteranforum.cz/index.php?id=11&idkat=113&idtop=181699 [Martin Štindl] (04. 03. 2016) |
Přidat odpověď (2) |
|
dobrý večer, nemohu sehnat brzdový klíč na čz 125c. poradíte, kde bych jej
sehnal? děkuji za odpověď. s přáním krásných dnů tomáš horák. tomhorn@post.cz [tomáš horák] (13. 04. 2016) |
Samostatně klíč pro 125/150C nabízí Motoren
http://www.motoren.sk/shop/detail/4077/78 ale zatím jsou na burzách snadno
sehnatelné kompletní štíty na přední brzdu typu C. [Martin Štindl] (18. 04. 2016) |
Přidat odpověď (1) |
|
Vie mi niekto poradiť. Skladám CZ 125C rok výroby 1950.Neviem kde sa
priskrutkuje predná časť krytu reťaze. Kryt reťaze je zhodný s katalogon ND, a
má tam ísť skrutka M6x15.Vychádza to priskrutkovať do bloku motora, no žiadny
otvor tam neni. Motor je originál, č.motora pasuje s TP.Za radu ďakujem. [Miroslav Valent] (27. 01. 2015) |
Dobrý večer,musí byť v bloku slepá diera so závitom M6.Zvykne sa tam strhnúť
závit,takže bacha! [ogar] (27. 01. 2015) |
Přidat odpověď (1) |
|
Dobrý den mám CZ 125C je to podle štítku rok 1949 má to už odpružený zadek ale
přitom to nemá díru na pružinu pod sedadlem jako to má perák.Je to asi nějaký
mezityp jinak číslo motoru souhlasí se štítkem a motor je stejný jako u CZ 125T. [Jindřich Šimon] (08. 11. 2014) |
Nejedná se o mezityp ale o docela častou úpravu rámu ČZ 125T pro zadní
odpružení, zadní opružení měli až sériové ČZ 125/150C na podzim 1950. [Martin Štindl] (08. 11. 2014) |
Přidat odpověď (1) |
|
Dobrý večer Mám motocykl čz 125 asi podle čísla motoru typ T No nevím to
přesně zadní kolo je uloženo pružně jako u Céčkové vrze.Na rámu není číslo ani
štítek a asi tam nikdy číslo se štítkem nebylo.Pouze mám číslo motoru je možné
podle motoru zjistit typ a rok?Děkuji [Tomáš Svitáček] (28. 08. 2014) |
Podle v.č. motoru lze dobře určit rok výroby i provedení. Pokud má motocykl
zadní odpružení tak může být upraven rám pro uchycení zadních teleskopů nebo je
vyměněn přímo celý rám. ČZ 125T výrobní číslo neměli z výroby vyražené na rámu,
to bylo pouze na štítku pod sedlem. [Martin Štindl] (31. 08. 2014) |
Přidat odpověď (1) |
|
Ahoj měl bych na vás dotaz. Mám ČZ 150c A na nádrži nemám prolis Čz není ani
překytovaný.Protože když se kouknu do nádrže tak tam není. [Tomáš] (05. 01. 2014) |
Zajímá mě jak je to možny nikde jsem to neviděl ani jsem to nenašel ,že by se
takovy nádrže vyráběly [Tomáš] (08. 01. 2014) |
A co je obsahem dotazu? [jawarmaniak] (08. 01. 2014) |
Přidat odpověď (2) |
|
Dobrý den, prosím o radu. Dávám dohromady ČZ 150c odpruženou. Chtěl bych se
zeptat , zda číslo stroje je totožný s číslem motoru. Typový štítek je poničený
a je nečitelný. Předem děkuji Vít Jedelan [Vít Jedlan] (20. 12. 2013) |
U ČZ 125/150 bylo výrobní číslo rámu a motoru vždy shodné. [Martin Štindl] (21. 12. 2013) |
Přidat odpověď (1) |
|
Dobrý den,prosím o radu.Před rokem jsem koupil čz125c podle prodejce čz150c,že
to je čz125c jsem zjistil až doma.Na štítku je rok v.1953 čz125 a na hlavě válce
taky.Po ročním promýšlení renovovat či né jsem se rozhod,že to zkusím.Podle
všeho to vypadá na vývozní typ,ale jsou tam nesrovnalosti.Je celá
červená,linkované blatníky a nádrž ze schránek už nepoznám nic jsou
rezavé.Chromované páčky spojky a brzdy.Tachometr je v km/h a je do 100.Zajímalo
by mě jaké byly středy kol?Někdo je má chromované jiný nalakované.Předem děkuji
za odpověď [Jarda] (12. 04. 2013) |
Děkuji za odpověď.Štítek je v češtině.Děkuji za poučení,máte pravdu označení
"vývozní"není to správné.Určitě se vyvážely i jiné veze.Prodávaly se
i u nás jen byly určitě drahší než lidovky.Co označení De Luxe [Jarda] (12. 04. 2013) |
Náboje obou kol jsou v barvě motocyklu - u verze "vývozní" jsou
červené, u základní v černé. Název "vývozní" se používá pro určení
zbarvení - tedy červená s linkováním, ale na export šli i verze v základním a
lidovém provedení. Tachometr se stupnicí do 100km/h je v pořádku, v roce 1953
převažovali tachometry značky Autopal(signa AP), motocykl má nejspíše i štítek v
češtině. [Martin Štindl] (12. 04. 2013) |
Přidat odpověď (2) |
|
Zdravím, pustil jsem se do renovace ČZ 125C. Rozebral jsem jí a připravuju
pískování rámu. Jakou barvu pak použít na kostru? přemýšlel jsem o něčem
odolném, jako Hammerite - je to dobrý nápad, nebo bude barva vypadat nereálně a
je lepší použít klasický lak a který? Díky za odpověď. Lojza [Lojza] (03. 01. 2012) |
Ahoj,já vím čz černá,ale červená se mě líbí a vzhledem ktomu,že byla původně
červená chci to zachovat.Jen by mě zajímalo jaký odstín má být.Je dost
vybledlá.Jen pod zadním světlem a pod nádrží to vypadá původně snad to někdo
dokáže podle toho namíchat [Jarda] (12. 04. 2013) |
Ahoj,taky renovuji tu samou motorku včera jsem ji lakoval,a vše jsem stříkal
akrylátovou barvou. [Miloš] (08. 01. 2012) |
Ahoj,já by jsem rám nastříkal kvalitním základem a na to kvalitní černou protože
ČeZety dělali i černé. [Pavel] (04. 01. 2012) |
Přidat odpověď (3) |
|
Dobrý den,včera jsem si koupil čz 150 c neodpružená verze r.v.1950.Tato motorka
má hluboké blatníky (přední i zadní).Chtěl bych se zeptat,jestli se takhle
vyráběli(třeba na vývoz)nebo je to nějak upravené kutilem .Děkuji Jirka [Jirka] (25. 02. 2013) |
V roce 50 ještě nebyla céčka odpružená. Blatníky si prohlubovali majitelé. Je to
bastl. [jawarmaniak] (06. 04. 2013) |
Přidat odpověď (1) |
|
Ahoj, jakou diodou nahrazujete selenový usměrňovač u ČZ 125 C. Děkuji za radu.
Jirka [Jiří Valtr] (10. 03. 2013) |
Lze použít jakoukoliv polovodičovou diodu vhodných hodnot
http://www.veteranforum.cz/index.php?id=11&idkat=113&idtop=102229 [Martin Štindl] (13. 03. 2013) |
Přidat odpověď (1) |
|
Zdravím a prosím o radu. Mám zrenovovanou ČZ 150C z roku 1952. Pro přihlášení
však chybí výrobní štítek, který tam však asi nikdy nebyl Objednal jsem ho a
ptám se: kde má být umístěn? Někdo tvrdí že na trubce rámu pod sedadlem, ale
kamarád má r.v.1953 a tam je štítek na krku rámu pod řidítky. Děkuji za odpověď,
případně zaslané foto. Věc spěchá. V pondělí 4.3. bych to měl řešit. Jarda [Jaroslav Michálek] (01. 03. 2013) |
Ahoj,já mám celkem 4 ks čz 125/150c rok výroby 1950 až 1953 a všechny mají
výrobní štítek pod sedačkou.Začíná přibližně cca 5mm nad svárem zadních trubek a
jde směrem nahoru k uchycení sedačky.Je mírně pootočený na pravou stranu a levý
kraj štítku začíná na kraji uchycení na pumpičku. [Jirka] (02. 03. 2013) |
Přidat odpověď (1) |
|
Nezodpovězená témata (73/375): |
|
Ahoj ,mám dotaz?blatníky na cz 125c mají prolis po vrchu uprostřed , je to
úprava dobová,nebo jsou z jiného stroje?vložil bych foto ,ale nevím jak? dekuji [Ecinmol] (11. 01. 2018) |
|
Dobrý den,prosím o radu kdo je profesionál na renovaci ČZ 125 rok výroby
1953. Děkuji Petr. [Petr Dvořák] (28. 12. 2017) |
|
Dobrý den, renovuji ČZ 150c, r.v. je dle zjištění podle v.č.motoru 1953. Kde má
být umístěn výrobní štítek? Byl jsem přesvědčen že pod sedadlem, ale od r.v.
1953 prý na krku řízení. Děkuji Miloš [Miloš] (20. 12. 2017) |
|
Dobry den,prosim o radu jak se pozna stari pneumatiky.Mam motocykl čz125t a jsou
na nem pneumatiky barum predni plast ma cislo 92245848,a zadni 21657662.Zajima
mi zda je v tych cislech ukryt mesic a rok vyroby plaste.Predem dekuji moc.Z
pozdravem Rudla [RUDLA] (12. 12. 2017) |
|
Ahoj vespolek, začínám s renovací 150 c motorka je zdá se docela kompletní
nádrž chrom, tlumiče i páčky také chrom. Ale kola a sedlová pružina jsou černé.
Zdá se, že původní. Mám to takto černé zachovat nebo chromovat, či pružinu ano a
kola ne ? Co vy na to přátelé ? Jo a nemáte prosím nějakou skicu horního držáku
revmaplechů ? Musím jej vyrobit. Na internetu jsou revmaplechy linkované ale
byly také linkované původně ? Zdravím Vás všechny ! Mirek [Mirek] (08. 04. 2017) |
|
Zdravím. Pořídil jsem si k renovaci polovrak dle prodejce ČZ 150 C. Není na něm
výrobní štítek. Znám jen číslo motoru. Jak mám postupovat a kde sehnat výrobní
štítek ? [Jaroslav Čálek] (03. 01. 2017) |
|
Jak daleko ma byt pist od hlavy valce kdyz je jiskra?Dekuji za odpoved.Jsem
laik. [Robert] (03. 07. 2016) |
|
Ahoj blázni Mám čz 150c rok výroby 1952 štítek má hrozný ale čitelný. Ale
potřeboval bych vjedět jestli má čzta číslo vyraženo i někde na rámu a kde (jak
Jawa pérak ty ho maji vyražený nazadní části rámu u tlumiče v pravo) [Henryczek] (03. 06. 2015) |
|
Zdravím,měl bych dotaz na majitele ČZ 125 C (1950), jaký je rozměr (šířka)
řidítek, popřípadě nejširší místo celé motorky. Motorku mám uskladněnou daleko
od domova a chtěl bych ji dovést domů, a potřebuji to vědět kvůli uskladnění
(průjezdu). Děkuji [Václav Račan] (19. 04. 2015) |
|
Ahoj. Setkal se někdo s chromovanými kryty bočních kastlíků? Zatím jsem neměl
moc času zetku prohlídnout (mám ji sice dlouho, ale uloženou a teď jsem ji
vytáhl) a z rychlého prohlížení to vypadá na červenou (přetřena štětcem na
černo) a kryty jsou chrom. Děkuji. [Waltr] (28. 12. 2014) |
|
zdravím všechny ochotné poradit... potřebuju natáhnout nový gumový potah (sedlo)
na kostru sedla řidiče (i na tandem) ale nejde a nejde(mazlák jsen taky zkoušel
:-) )... mám strach abych to nerozerval, je na to nějaký grif nebo zlepšovák
??? díky za info Jara [Jara] (15. 12. 2014) |
|
dobrý večér,mohl by mě někdo poradit,kde zjistím které části mají být
pochromované na čz 125c červené barvy.Vím,že nádrž,ráfky,výfuky,řídítka,mám
kovové páčky tak i ty,pružina sedla,ale co kryt rozety,různé podložky a
spojovací materiál?Jaká byla povrchová úprava šroubů a matic?Předem děkuji za
odpověď [Jarda čz125c] (10. 05. 2013) |
|
Dobrý den, nevíte náhodou o nějakých dokladech na CZ 150c rv 1951 ? Moc děkuji
za typ [Radek Páterek] (14. 08. 2012) |
|
Ahoj Strejc (počítačvý negramot:) má CZ 150c. Jezdí na ní a koupil si z
pohodlnosti el.zapalování,tuším Magneton Kroměříž. Aby nemusel zkoumat kam to
přidělat (cívka+ krabička)prosím o nějakou zkušenost nejlépe s fotkou. Děkuji a
zastáncům originality se omlouvám. :)) Miloš [Miloš] (20. 06. 2012) |
|
Ahoj,mám originální nákresy motorů čz 150 z roku 1955,má někdo zájem? [Václav] (05. 05. 2012) |
|
Dobrý den,hledám pomoc!!!Mám Orthopedii ČZ 150,ale napůl vyrezlý štítek.Nevíte
někdo co naněm bylo napsané?Nemá někdo nějakou dokumentaci nebo kontakkt na
majitele?Moc děkuji.Dušan. [Drla Dušan] (01. 05. 2012) |
|
každy motcikl musi davat jiskru spravna funkce plovaku a pak jede [ kutil] (14. 04. 2012) |
|
Zdravim vsechni CZtare. Mam opet problem.Po nasazeni novych gum /jsou vyssi
nezli ty stare/nepasuje stojanek a motorka nedrzi.Ma na to nekdo nejaky
trik?Domnivam se,ze budu muset navarit delsi trubky nebo jsem si myslel,ze bych
tam kde se stojanek opira o ram navarit kousky trubek tak 2cm,tim by se se to
zvysilo. Predem dekuji za odpoved. Olda [Oldrich Kratochvil] (11. 04. 2012) |
|
Ahoj, renovuji ČZ 150 c vyvozní verzi , ale nevím v jakem poměru se ředí benzín,
poradí mi někdo prosím?:) [Honza] (13. 12. 2011) |
|
zdravym zhanim kompletni gumove sedlo řidice na čz 150 c mam komletni orig.stavu
kozene popripade vymenim diky za radu. [Radek] (27. 11. 2011) |
|
zdravim,shanim vzpery zadniho blatniku na 150c neodpruzenou verzi, nevite nekdo?
tez bych potreboval kastlik na baterii na tu samou motorku. diky petan [petan] (23. 08. 2011) |
|
zhanim pružinu na nožni brzdu nete nekdo?na čz150c.diky Radek [RADEK] (18. 05. 2011) |
|
Zdravim potřebuji poradit kde se dá sehnat nová spojková lamela na ČZ 150C díky. [Karel] (15. 05. 2011) |
|
ZDRAVYM STALE NEMUŽU ZEHNAT NA ČZ 150C PRUŽINY NA TANDEMOVE SEDLO PORADI ME
NEKDO KDO JE MA DIKY RADEK. [RADEK] (13. 05. 2011) |
|
Dobrý den ,je možná kombinace černého ráfku a stříbrných nebo chromovaných drátů
na lidovku ? Nebo je to nějaká blbost ,protože to na motorcé mám a nevím zda to
není nějaká oprava z dob minulých. Děkuji [Bredy] (22. 02. 2011) |
|
Díky Monty [Pavel Rousek] (18. 10. 2010) |
|
ahoj, potřeboval bych vědět číslo RAL barvy vývozní červené čz 125c předem
díky:) [Honza] (29. 09. 2010) |
|
čau nevíte kde bych sehnal plechy a pérka spojky na čz 150 díky za info [pepa] (18. 03. 2010) |
|
ahoj chlapi poradte kde je tetka o vikendu 27.2.2010 nejaka veteran-burza nekde
na morave nebo pobliš.diky peta [peta] (24. 02. 2010) |
|
zdravím Vás, měl bych dotaz na Cz 125C-lidová verze má mýt cerne ravky i s draty
a niply chci se zeptat jestly se to lakovalo zvlast (draty) nebo az po vypletení
dekuji [adamec] (26. 01. 2010) |
|
Ahoj chlapi. Poslal jsem do chromu kapličku přepínače světel a zapomněl jsem
odnýtovat plíšky klaksonu uvnitř (jeden z mědi, druhý z pružinové oceli).
Chromař to nejspíš hodil do louhu na stažení starách povlaků a protože nýtek
plíšků byl hliníkový, tak se v lázni rozpustil a o plíšky jsem přišel. Zkoušel
jsem plíšky vyrobit, ale nedaří se mi - všechny materiály jsou vzhledem k
malinkým rozměrům ve výsledku moc tlusté. Poradíte někdo, z čeho plíšky vyrobit?
Díky za radu. [jadot] (17. 01. 2010) |
|
Zdravím ve spolek, nemohu sehnam převod na náhon tachometru který je našroubovám
na víku karteru.Jedná se o Jawu-ČZ 150. Pokud byste ho někdo měl, nebo vědel,
kde ho sehnat, prosím dejte vědět. díky [Svoboda] (11. 01. 2010) |
|
ahojte chlapi poradte mi prosim-shanim nakopavacku na čz150c a nebo z nejake
jine motorky jde mi hlavne o ten tisicihran [peta janicek] (26. 12. 2009) |
|
Dobry den, chci se zepta jestli by mi tu nekdo nemohl poslat rozmer znacky na CZ
150 c r.v.1952 potrebuji si ji udelat abych ji mel kompletni. Dekuji vsem za
odpovedi. [Libor] (29. 10. 2009) |
|
Dobrý den,nemáte někdo tel.číslo na pana Párise(prodává dráty do kol),teď
nedávno byl v Kladně...děkuji Jirka-Cheb [jacka jiri] (13. 10. 2009) |
|
zdavim vas potrebuji udelat kompletni renovaci motoru na čz150c v okrese vsetin
a pobliš.jde mi o to at to neni prehnane drahe ale at je to slusne
provedene.nepotrebuji doklad o provedeni muze to byt i nekdo kdo to dela rad z
lasky a poradne. peta.janicek@tiscali.cz [peta janíček] (24. 09. 2009) |
|
Ahoj chci se zeptat, zháním papíry na čz 125,150 C cena do 12 000 Kč
popřípadě dohodou zatím diky Ondra [Ondřej Filip] (23. 08. 2009) |
|
Ahoj jsem nový držitel ČZ 150, nevíte náhodou o nějaké opraváři či dílně na
Severní Moravě se kterou bych mohl spolupracovat na kompletní renovaci této
motorky? [Martin7654321] (15. 06. 2009) |
|
Dobrý den.Mám prosbu,scháním na čz 150c,r.v.1951 originál sedlo,zadní
nosič,zadní světlo a tachometr.Pomozte mi,prosím.Děkuji. [Petřík] (21. 02. 2009) |
|
Ahoj lidi.Jsem majitelem kominíčka 125 rv.1952.Jsem z České Třebové a hledám
někoho z okolí kdo má také b,t,c.Bylo by fajn je v létě vytáhnout a prohodit pár
slov o těchto strojích.Třeba domluvíme nějaký srázek.Nebo dejte vědět jesli se
už někde scházíte.Krásný rok 2009 [David] (19. 01. 2009) |
|
Zdravím a prosím někoho, zda-li by mi neposlal fotky zadní spodní části rámu,
zobrazující uchycení zadních stupaček k rámu. ČZ 125 C r.v. 1952. Předchozí
majitel držáky zadních stupaček uřezal, tak je musím udělat a přivařit, ale
nevím jak vypadají. Děkuji pěkně. [Jindra] (23. 06. 2008) |
|
Ahojte, renovuji ČZ 125 C r.v.1952, základní verze, a připravuji ji do
laku, nevíte někdo číslo černé barvy v jakém má být motorka nastříkána ? Děkuji
pěkně. [Jindra] (13. 06. 2008) |
|
Zdravím, prosím Vás víte někdo rozmery linkování na predních tlumičích na ČZ 150
rok.49 (šířka linkovani,délka od kraje a výška) Předem moc děkuji.. [Petr16] (27. 04. 2008) |
|
Dobrý den mám sedlo na čz125t a udajně má jít předelat na čz150c
odpružená.Mužete mi prosím někdo poradit jak děkuji [Milan] (26. 04. 2008) |
|
vie niekto poradit kolko kusou bolo vyrobenych cz150cs vyrobnym cislom
361059toto cislo je na rame aj namotore r.v.1954 [ivanko] (23. 04. 2008) |
|
dobrý den mám čz 150c je před renovací,je od Jednoty tak bych se chtěl zeptat
jestli někdo neví jaký bylo barevný provedení,jestli orig.co dělala čz a nebo
jestli jiný..Předem moc díky [petr] (13. 04. 2008) |
|
čus lidi mam problem...vymenil sem motorku za 20 l nafty. na stitku ma r.v. 1949
a porad se nemuzu rozhodnout mezi dvouma typama...tady je mmoje icq:463 529 207.
poslu komukoliv fotky aby mi poradil...dik [herspic] (24. 02. 2008) |
|
Dobrý den,zrovna teď renovuji svoji ČZ 150c a chtěl bych vědět kde bych na ni
mohl udělat papíry, slyšel jsem že se dají někde udělat úplně nové papíry?
Nevíte někdo o něčem. Děkuji předem [Laďa] (06. 02. 2008) |
|
Ahoj, nemá někdo prosím kontakt na pána z Benešova (tuším), který vyrábí kabeláž
na různé moto? [vlada] (19. 01. 2008) |
|
dobry den kdoby mě poradil jak je cené originální sedlo na čz 98 [ladislav] (14. 01. 2008) |
|
Ahoj dělám genrálku na motoru čz 150c, nevíte kde bych sehnal novou hřídel
řazení??? ta moje má obroušený tisícihran... budu rád za každou informaci...
díky [Mirek] (29. 12. 2007) |
|
jedu na jih spanelska ma nekdo prehled o jejich veteranech a co se tam da
sejihnat a za kolik dik jirka [jirka] (15. 10. 2007) |
|
prosim vas nema niekto elektricku schemu na CZ JAWA 175 jednovifukovu dik [Peter Cifra] (14. 10. 2007) |
|
Dobrý den, prosím kolegy, veteránisty, co vlastní zrenovovanou nebo
původní dochovanou ČZ 150 C, zda by mi na e-mail (jaromir.otahal@seznam.cz)
nezaslali několik fotografií jejich stroje. Potřebuji to pro vytvoření
představy, jak udělat barevné provedení (barva-chrom-linkování) na své zetce.
Všem vám předem moc děkuji! [Jaromír Otáhal] (22. 09. 2007) |
|
Dobrý den, chtěl bych se zeptat na nějakou rozumnou cenu motocyklu čz 150 nebo
125 C, když je celkem kompletní ani nemusí byýt moc zachovalá, dík za odpověd [Honza] (15. 08. 2007) |
|
zdravím . chci se zeptat jak se dělá veteranska spz . nevim kde a jak začít .
dělam si čz 125c v zakladni verzi a rad bych na ni měl veteranske spz . děkuji
za info [SOADer 917] (13. 08. 2007) |
|
Dobrý den pánové měl bych malou prosbu jsem majitele čz125c a při renovaci jsem
zjistil že je propálená indukční cívka a moto po zahřátí nejede nevíte jestli
někdo nedělá náhrady nebo kdo by byl schopen a ochoten ji přemotaPředem Děkuji [Roman] (24. 06. 2007) |
|
Zdravím mám takový problém. Dávam dohromady 125 C a potřebuju vyměnit
"ciferníček" na tachometru. Vše mám ale nevím jak sundat ručičku
abych nepoškodil vracecí pružinu. Prosím poraďte. Díky moc [Honza] (16. 06. 2007) |
|
Dobry den. Chtel jsem se zeptat zda nekdo nevite kde by se dalo sehnat
puvodni jednosedlo na 150 c diky [Ice] (28. 05. 2007) |
|
Hladam informacie najradcej foto CZ 125 C cervenej farby zo zlatymi
linkami.Vývozová verzia.Dakujem [Brečka Branislav] (23. 05. 2007) |
|
dobrý den,chtěl jsem se zeptat,jak je to s veteránskýma papírama,jestli to
lze,když je jenom štítek,popř.kontakt.Děkuji. [Jan] (19. 05. 2007) |
|
Zdravím, mate někdo zkušenost s délkou výfukových kolen? Mám 3 páry s rozdílnou
délkou kratšího konce, rozdíl je 10-20 mm pouze ty nejdelší pasují na Téčko i
Céčko. Jaký je skutečný rozměr kolen? Dík i za návod k informaci [Václav] (04. 03. 2007) |
|
Zdravim nezná někdo adresu na stránky, kdy by se dalo stáhnout manual k čz
150/125 c. Tedy pokud nějaké kdy byly. Dělám si k motorkán komplet dokumentaci.
Děkuji Lukáš H. [Lukas] (02. 10. 2006) |
|
Dobrý den nevíte někdo prosím , kde se dá sehnat nádrž(po repasi) na ČZ150c já
totiz renovuji a u motorky byl nádrž ale opravdu nechutne promackana takže by s
tím byla hodně velká práce.Děkuji předem za odpověd [Michal] (28. 09. 2006) |
|
zdravim nevíte někdo kde se dáji sehnat repliky rafku a vyfuku na cz 150, prosim
o adresu nebo telefon, dekuji [Zdeno] (20. 08. 2006) |
|
Ahoj Chci se zeptat jestli se nějak nedá zjisti rok výroby a verze motocyklu Čz
150 c, protože jsem jednu koupil bez papírů a chci jí udělat do původního stavu,
bohužel nelze přečís štítek a barva už také není poznat. Děkuji [Martin] (12. 06. 2006) |
|
Dobrý den,mám čz 150 c a místo fajfky na svíčku jsem dal očko s mosaznou maticí
tak jak to bylo originál.Svíčka hází jiskru normálně když je venku, ale uvnitř
válce vůbec.Když jsem to předělal zpět na faju, tak to je OK.Může mi někdo
poradit jak to udělat aby to normálně fungovalo.????? Dík. [L.Staněk] (31. 05. 2006) |
|
Mám vrak čz 125t bez kol a nevím jaký kola tam mají být, rozměr kola, průměr
bubnu, průměr osy a ještě by mě zajímalo, jestli poválečný zetky a, b, c, t,
používali shodná kola. [Dřevák] (10. 04. 2006) |
|
Vážení zetkaři, v padesátých letech se vyráběly soutěžní 150 se 4
rychlostmi. Chtěl bych se o těchto motocyklech něco dozvědět, popřípadě kdyby
byla k mání. Díky . [Pavel Hein] (27. 02. 2006) |
|
Dobrý den. Měl bych dotaz, mám ČZ 150 C, z roku 52 a chtěl k ní připojit vozík
MOTEX. Nevíte někdo, zda se tato kombinace někde již realizovala? Viděl jsem
MOTEX za pérákem a vcelku se mi to líbilo. Díky za názory [Jirka] (14. 02. 2006) |
|
Prosim vás neví někdo číslo barvy nebo odstín šedé na nádrž ČZ 150c.(Lidová
verze) Dik [jakub] (23. 09. 2005) |
|
Už několikrát se tu mluvilo o rozměru a dezénu pneumatik pro ČZ125C a 150C a
podle všeho se má za to, že na tyto stroje byly montovány pláště Barum Super
Sport 2,75/19. Jak si ale vysvětlujete, že v Holandském reklamním letáku který
je zde zveřejněn a ve kterém je popsáno 8 (!) různých provedení motocyklů ČZ je
uveden rozměr pneumatik 2,5/19 u nejlevnější 125 a 3,0/19 u všech ostatních
modelů. Mimochodem na dvou motocyklech čz150, které jsem koupil v původním
nálezovém stavu, byly pláště 3,0/19 (některé Barum Super Sport) které pravda už
nemusely být původní. [michal14] (21. 09. 2005) |
|
V článku je uvedeno, že rozdíl mezi
odpruženou a neodpruženou verzí čz150 je
mimo jiné v umístění houkačky. To ale
platí pouze částečně, protože první
neodpružené modely měly skutečně
houkačku umístěnou stejně jako starší
téčka, později už však byl klakson
přemístěn nad motor, kde zůstal i u
odpružené verze. [michal14] (12. 03. 2004) |