MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    Japonské klasické motocykly           20.2.2020 22:08         
 ÚVOD   INFORMACE  AKCE / REPORTÁŽE  ARCHIV  ČLÁNKY  MAGAZÍN - BLOG  INZERCE      KOMERČNÍ INZERCE  KONTAKTY
Logo MotoMagazínuNáhradní díly na motocykly Jawa a ČZ - Panelka, Pérák, Kývačka, Pionýr, Velorex, Mustang

| Lidová vozítka Os-kar, Velorex | Můj život s Mojmírem Stránským | Smutný víkend v půli června 2011 | Poznatky z renovace, konstrukce, oprav a údržby | Vozítka Velorex v nálezovém stavu | Není Velorex jako Velorex | Dobová replika prototypu vozítka Os-kar | Velorex 16/175, slepý vývojový druh | HOBA - Přestavby tříkolových Velorexů | Technická data motorů vozítek Velorex | Galerie vozítek Velorex | Zajímavosti z konstrukce a života vozítek Velorex | Přívěsné vozíky za Velorexem | Zbastlený Velorex | Výstava Velorexu 24.8. - 14.9.2002 |



Technická data motorů vozítek Velorex





Technická data motoru 572-01:
Motor Označení 572-01 Rok výroby 1/2 1963-1968
Typ zážehový, dvoudobý s vratným vyplachováním, vzduchem chlazený -
Objem (cm3) 344 -
Počet válců 2 -
Vrtání (mm) 58 -
Zdvih (mm) 65 -
Kompresní poměr 1:7 -
Max. výkon (kW) 12 při 4500 ot/min
Max. kroutící moment (Nm) - -
Chlazení nucené, 2x axiální ventilátor řemen 10x7x670
Zapalování Typ dynamo-akumulátorové -
Svíčka PAL 14-7 RZ -
Vzdálennost el. (mm) 0,7 -
Předstih (mm) 3,5 / 2 vpřed / vzad
Odtrh (mm) 0,4 -
Karburátor Označení JIKOV 2926 SD 14 b -
Typ šoupátkový -
Průměr difuzéru (mm) 26 -
Tryska hlavní 98 -
Tryska volnoběhu 50 -
Tryska sytiče 90 -
Nastavení jehly (shora) 3 / 4 po záběhu / pro záběh
Převodovka Typ předlohová -
Počet rychl. stupňů 4 -
1. převod 3,17 19 / 12 x 24 / 12
2. převod 1,98 19 / 12 x 20 / 16
3. převod 1,42 19 / 12 x 17 / 19
4. převod 1,0 1 / 1
Primární převod 1.62 29 / 47
Primární řetěz 2 x 9,525 x 5,72 66 článků
Sekundární převod 3,077 13 / 40 (13 / 37)
Sekundární řetěz 15,875 x 9,65 -
Převod na tachometr 2,4 5 / 12
Spojka Typ lamelová v olejové lázni -
Počet lamel 5 (ocel) / 5 (korek) hnané / hnací
Vypínání mechanické -
Generátor Typ dynamostartér -
Napětí (V) 12 -
Výkon (W) 150 -

Technická data motoru 572-03:
Motor Označení 572-03 Rok výroby 1968-1971
Typ zážehový, dvoudobý s vratným vyplachováním, vzduchem chlazený -
Objem (cm3) 344 -
Počet válců 2 -
Vrtání (mm) 58 -
Zdvih (mm) 65 -
Kompresní poměr 1:8 -
Max. výkon (kW) 12 při 4500 ot/min
Max. kroutící moment (Nm) - -
Chlazení nucené, 2x axiální ventilátor řemen 10x7x670
Zapalování Typ dynamo-akumulátorové -
Svíčka PAL 14-8 R -
Vzdálennost el. (mm) 0,7 -
Předstih (mm) 3,5 / 2 vpřed / vzad
Odtrh (mm) 0,4 -
Karburátor Označení JIKOV 2926 SD 14 b -
Typ šoupátkový -
Průměr difuzéru (mm) 26 -
Tryska hlavní 98 -
Tryska volnoběhu 50 -
Tryska sytiče 90 -
Nastavení jehly (shora) 3 / 4 po záběhu / pro záběh
Převodovka Typ předlohová -
Počet rychl. stupňů 4 -
1. převod 4,16 20 / 11 x 25 / 11
2. převod 2,16 20 / 11 x 19 / 16
3. převod 1,45 20 / 11 x 16 / 20
4. převod 1,0 1 / 1
Primární převod 1.62 29 / 47
Primární řetěz 2 x 9,525 x 5,72 66 článků
Sekundární převod 2,85 13 / 37
Sekundární řetěz 15,875 x 9,65 87 článků
Převod na tachometr 2,8 5 / 14
Spojka Typ lamelová v olejové lázni -
Počet lamel 5 (ocel) / 5 (korek) hnané / hnací
Vypínání hydraulické -
Generátor Typ dynamostartér -
Napětí (V) 12 -
Výkon (W) 150 -




Podpořte MotoMagazín investováním do reklamy na jeho stránkách. Nabídněte své produkty širokému spektru zdejších návštěvníků. Nabízíme širokou škálu možností. Od obrazové reklamy, přes textovou až po PR články.


DISKUSE K ČLÁNKU
Provozovatel serveru nenese žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

NOVÉ TÉMA
Pouze pro založení nového diskusního tématu
Diskuse není určena k podávání inzerce. Příspěvky posouzené jako inzerce budou z diskuse odstraněny. K soukromé bezplatné inzerci použijte oddíl Inzerce.
 Jméno:     
 E-mail:     
Nutno vyplnit text a jméno
Upozornění: Vkládejte pouze příspěvky, které souvisí s danou tématikou. Nepatřičné příspěvky budou z diskuse odstraněny.

Tip: V textu můžete používat tyto HTML tagy: <U>, <I>.
Při editaci se Enter bere jako odřádkování, které se zobrazuje.

VeteránKalendář
Nové články
ČZ 250 Custom Mk. II
Pneumatiky pro klasické motocykly
ČZ 250 Custom
Česká Tourist Trophy - IRRC 2019
Je třeba bát se dovozové STK?
Veteránisty čekají změny?!
Klasici do 500 a 750 cm3 na České Tourist Trophy 2019
Motorkářská doba temna
Koupí to teprve začíná
Barum Czech Rally Zlín 2019
Grand Prix Bugatti 2019
Jawa z Indie
300 zatáček Gustava Havla 2019
Rakouské superbiky na brněnském Automotodromu
Zlínská Historic Rally 2019
Nejrychlejší sériový motocykl v ČSSR
Šolcovy zatáčky 2019
Slovácký okruh 2019

PODPOŘTE NÁS
SDÍLENÍM ČLÁNKU

MotoMagazín na facebooku


Témata
INZERCE     Nový inzerát
Japonské motocykly
Poválečné motocykly ČZ
Jawa Pérák
Motocykly JAWA 500 OHC
Motocykly JAWA Bizon
Vozítka Velorex
Manet 90
Kniha vozítka Velorex
Motocyklové vozíky
Motocyklové vozíky PAv
Mopedy Stadion
Sidecary VELOREX
Videoarchiv
Francouzské motocykly
Literatura
OILMASTER
MotoMagazín na Youtube
MotoMagazín na Rajčeti
Motocyklové vozíky PAv - oficiální stránky knihy
  Oficiální stránky knihy
Jawa Californian - oficiální stránky knihy
  Oficiální stránky knihy
  Dodatky knihy
  Fan club Velorex
Vrchní, zdrhni!
www.jawadily.cz
Žebříček článků
Technická data motorů vozítek Velorex
Česká Tourist Trophy - IRRC 2019
300 zatáček Gustava Havla 2018
NIPPON RETRO 2018
NIPPON RETRO 2019
Nepomucký trojúhelník 2018
Česká Tourist Trophy 2018
Česká Tourist Trophy 2017
Cena města Jičína 2018
300 zatáček Gustava Havla 2019
Česká Tourist Trophy 2016
Ve stopě zlínské šestidenní 2018
III. Pohár motorových dvoukolek
X. setkání motocyklů Jawa 500 OHC
Pérák 2016
Barum Czech Rally Zlín 2019
Jarní cena Brna 2018
300 zatáček Gustava Havla 2015
Slovácký okruh 2018
Pérák 2018
Setkání veteránů Holešov
Pérák 2015
Star Rally 2017
Evropský festival Route 66
Klasici do 500 a 750 cm3 na České Tourist Trophy 2019
   Nahoru      TISK Publikování nebo další šíření obsahu serveru motomagazin.cz je bez písemného souhlasu autora zakázáno. © Jiří Bartuš