Při pohledu na tradiční kývačkové linie nové indické Jawy 300 CL se naskýtá otázka, jak by asi dopadlo spojení nové Jawy s tradičním dobovým doplňkem, vozíkem PAv.
Tuto otázku za nás vyřešili u firmy Mototechnik.cz kde na přání několika zákazníků vytvořili jednoduché závěsné zařízení umožňující vozík PAv za novou Jawu připojit.
Jawa 300 CL s připojeným vozíkem PAv40
Podpořte MotoMagazín investováním do reklamy na jeho stránkách. Nabídněte své produkty širokému spektru zdejších návštěvníků. Nabízíme širokou škálu možností. Od obrazové reklamy, přes textovou až po PR články.
DISKUSE K ČLÁNKU
Provozovatel serveru nenese žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků
Zodpovězená témata (1/1):
Strana 1 / 1
Toto tazne bohuzel neni moc idealne reseno, nechapu proc nevytvorili klasicke uchyceni jak z bdob kejvacek. Ja ho tak mam udelane a je to perfektni. [Jan] (10. 03. 2021)
Přesně k takovému závěru jsme kdysi u Jawy 638 dospěli také. Spravila to dlouhá vzpěra od stupaček. [Jiří Bartuš] (22. 11. 2021)
Kdysi jsem měl takto vyrobené bez spodní vzpěry od stupaček závěsné zařízení na J350/634. Dokud jsem jezdíl s prázdným Pavem jen "kolem komína" vše bylo OK. Potom jsem jednou jel na dovču a trochu jsem Pava naložil, a při přejezdu železniční tratě se závěsné zařízení poroučelo k zemi přesně ve spoji V. Byla to něj přílišná páka. Potom jsem měl starost dopravit vše domů. Okamžitě jsem se vrátil k původnímu klasickému a vyzkoušenému. [Jiří] (18. 11. 2021)
Závěs s klasickým uchycením jako na kývačce je na: www.motosala.cz To vypadá pevně a spolehlivě. [Karel ] (19. 04. 2021)