Jarní MotorTechna 2009
Autor: Jiří Bartuš
Popisovat dění na motoristické burze by se mohlo zvrtnout na nošení dříví do lesa. Polovina všech prodejců šrotu, replik, nářadí a veteše je pokaždé stejná a novinky v jejich nabídce jsou spíše výjimkou. Z nabídky těch ostatních občas vykoukne kousek vyčnívající z průměru.
Mezi zajímavé nabízené kousky jistě patřila Jawa 350 Pérák z roku 1953 dochovaná v původním laku a velmi dobrém technickém stavu. Dle slov prodávajícího motocykl původně sloužil jako služební vozidlo podniku Fatra Napajedla. Zajímavostí byl jeho tachometr v Mílých za hodinu. Jistým námětem do diskuse byla požadovaná cena 70000 Kč. Soudě dle zvýšené obliby těchto motocyklů nešlo o cenu nijak přehnanou. Nebo snad ano?
Jawa 250 Californian dovezená z Itálie a nabízená za 34000Kč je také otázkou do diskuse.
Kompletní motocykly Československé výroby vyrobené před válkou se na našich burzách již téměř nevyskytují. Sem tam se objevují nekompletní torza či díly a jejich ceny bývají velice diskutabilní. Za jistý trend lze považovat dovoz pěkných předválečných veteránů ze západních zemí, zejména z Velké Británie.
Doprovodný program byl tentokrát omezen pouze na statické ukázky motocyklů a automobilů v pavilonu Z. Myslím, že jsem nebyl sám, komu venku stále něco chybělo. Podzimní parní estráda dala celému podniku správný šmrnc.
Burzu na brněnském výstavišti navštívil veliký počet návštěvníků. Svou roli jistě sehrálo výjimečně pěkné počasí. To mělo jistě vliv i na pomalejší odliv návštěvníků než bývá zvykem.
Bohužel již pravidlem se stává nezvládnutí příjezdu množství automobilů na výstaviště. Kdo nepřijede před sedmou hodinou, musí trávit dlouhý čas pojížděním v koloně vedoucí k parkovišti. Ti, kteří dojedou brzy a koloně se tedy vyhnou, musí dlouze čekat před branou na oficiální otevření výstaviště. Neústupným pořadatelům se mnoho návštěvníků vyhnulo tím, že nasedali do aut prodávajících. Jaký pak tedy má smysl striktně čekat na oficiální hodinu otevření?
|
|
Podpořte MotoMagazín investováním do reklamy na jeho stránkách. Nabídněte své produkty širokému spektru zdejších návštěvníků. Nabízíme širokou škálu možností. Od obrazové reklamy, přes textovou až po PR články.
|
DISKUSE K ČLÁNKU
|
Provozovatel serveru nenese žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků
|
Zodpovězená témata (3/3): |
Strana 1 / 1 |
| | Můj názor na ceny - pokud se motorky prodaly ,tak byla akorát. Pokud je
prodávající vezli domů,tak přestřelili. A BMW za cenu Panelky-
jasně,ale co cena dopravy z Anglie? [monty] (05. 05. 2009) | já nepřestřelil i taky neprodal,lidi mají hlouběj do kapsy,a naopak vrak za pár
stovek jsem prodal a přijeli si pro něho slováci,tady nic. [viky] (09. 07. 2009) | Přidat odpověď (1) | | Ceny českých strojů jsou neúměrné. Dovoz z Anglie je zajímavý, před 14ti dny
jsem si odtamtud dovezl třicet let staré, litrové, BMW za cenu srovnatelnou s
ojetou panelkou u nás. Rozdíl ve svezení značný. [dePorsche] (05. 05. 2009) | rád bych něco podobného udělal také ale u mě neřešitelný problém je doprava a
kde to v anglii sehnat. kdyby jste někdo o něčem věděl rád bych se připojil
a podílel se na nákladech s tím spojených. [Tom] (16. 06. 2009) | BLAHO a GRATULUJI! poprosím o info fotečku = pro inspiraci. Udělám totéž a
nemusím se stát obětí překupníků typu Jakoobeek. [H0bo] (14. 05. 2009) | Přidat odpověď (2) | | Diskutujme o našich burzách. Co vám například chybí na našich burzách? Já osobně
bych uvítal nějakou aukci. [Jiří Bartuš] (11. 05. 2009) | Jo,aspon podle vyprávění idí,co tam byli se to takto dělá v Anglii - veteš na
jedné straně,repliky na druhé. Na Kladně takové snahy taky byly,ale s
novým místem na letišti to skončilo. [monty] (11. 05. 2009) | Mě by se líbilo oddělit starou veteš od replik, každý hledá něco jiného. [JzK] (11. 05. 2009) | Přidat odpověď (2) | |
|
| Pouze pro založení nového diskusního tématu |
|
|
|