Podsedadlová - zadní podlaha vozítek Velorex 16/350
Chceme-li renovovat Velorex do pokud možno původního stavu, měli bychom
dodržet i technologii výroby dřevěné podlahy.
Na zachovalé zadní podlaze v nálezovém stavu (Velorex 16/350 rok výroby
1966) se pokusme vyčíst všechny podstatné rozměry a technologie. Vzhledem k
tomu, že každý Velorex byl vyráběn spíše jako originál, nemusí zjištěné
poznatky vždy odpovídat konkrétnímu případu. Berme tedy tyto poznatky jako
vodítko k dosažení co největší originality.
Technologie navazování příčných dílů podlahy: Frézované osazení 10mm
Technologie spojování příčných dílů podlahy: Dva spodní podélné zkosené (445mm/410mm) svlaky 40x50mm připevněné shora zatlučenými hřeby 40mm s plochou hlavou 150mm od okraje.
Povrchová úprava: Nátěr syntetickou barvou, odstín dle odstínu použitém k
nátěru kostry. Mohou se vyskytovat i podlahy bez povrchové úpravy. Jako
náhradní díl byly totiž podlahy dodávány bez povrchové úpravy.
Technologie upevnění podlahy: Vratové šrouby M6x30, matice M6
Zdroj informací:
poznatky p. Červinky, mistra výrobního družstva Velorex Solnice
poznatky Ivana Věžníka
Původní zadní podlaha Velorexu 16/350 rok výroby 1966
Komerční inzerce
Renovace a oprava nejrůznějších palivových nádrží navíc umí hodit vašeho veterána do gala.