MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    Japonské klasické motocykly           1.6.2020 04:43         
 ÚVOD   INFORMACE  AKCE / REPORTÁŽE  ARCHIV  ČLÁNKY  MAGAZÍN - BLOG  INZERCE      KOMERČNÍ INZERCE  KONTAKTY
Logo MotoMagazínuwww.mototechnik.cz

| Motocykly Jawa 500 OHC | Provoz, údržba a opravy motocyklů Jawa 500 OHC | Renovace motocyklu Jawa 500 OHC typ 15-01 | Motocykly Jawa 500 OHC v nálezovém stavu | Kupní poradenství - motocykly Jawa 500 OHC | Kvízová otázka |



Kvízová otázka




Co je to za model, z jakého roku a jaký má obsah?


Kvízová fotografie

Kvízová fotografie







Podpořte MotoMagazín investováním do reklamy na jeho stránkách. Nabídněte své produkty širokému spektru zdejších návštěvníků. Nabízíme širokou škálu možností. Od obrazové reklamy, přes textovou až po PR články.


DISKUSE K ČLÁNKU
Provozovatel serveru nenese žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků
Zodpovězená témata (3/7): Strana 1 / 1
 Možná ze se jedna o dvouválcovou 350 ohc co se vyvíjela s pulitrem. Myslím že měl tento motocykl označeni typ 16. Na Ogara 350 co je vidět na http://www.oldtimer.cz/veteranbazar/private.asp to moc nevypadá.    [Xbobo]    (25. 02. 2005)
 Zdravim panove,to je zasluha p.Freie,ktereho jisti komunisti a vedeni Jawy doslova znicilo a tak,tak se dostal do Kanady,kdyby zustal,tento povedeny model by jezdil a myslim,ze byl povedenejsi nez Jawa 500 ohc,ale bohuzel,v Jawe byli tzv.dvoutaktari jako slavny pan Jozif a ten chtel dvoutakty i kdyz diky Dr. Freiovi vznikl perak,ale tak to chodi a stejne,vse je kopie DKW,vylepseny design a byla Jawa,jinak konstrukcne se cerpalo od DKW a BMW,takze ruku na srdce k modelu perak!Tato Jawa 350 OHC,to by bylo,kdyby se to vyrabelo,podekujme soudruhum jako p.Jozif a spol.,jak typicky ceske!!!    [KDF]    (26. 01. 2015)
 V nejnovějším Motoxpressu je o téhle 350 článek.    [meela]    (21. 12. 2011)
 prototyp jednoválce jawa 350 ohc z roku 1944    [j.devil]    (31. 12. 2010)
 Jo, ještě něco, nevíte něco o kulatým rámu pérák? Mám ho a vypadá továrně, rád bych porovnal míry a fotky s někým jiným, popř. se něco dověděl. Díky.    [Haryk]    (27. 10. 2005)
 Je to na tuty 4 taktní Jawa 350 -----jednoválec-----, existující v jednom, možná ve dvou exemplářích, znám osobně jednoho majitele, má rám podobný jako 00, sedlo ale pérácké, vidlice jako pérácká delší i s prodlouženou želvou světla - byla i na pár 00-kách.Rok okolo 1950. Polobubny samozřejmě....    [Haryk]    (27. 10. 2005)
 Mno - mzslim, že bude ještě starší - je to z knížky z roku 1950.    [JzK]    (01. 03. 2005)
 Hm tak jsem se koukl na fotky a musím své včerejší prohlášení opravit. Motor co znám vypadá poněkud jinak ( má v místě kde má pérák kryt karburátoru olejovou nádrž) takže motor na fotce musí být starší...tipuju rok 50-53    [caferacer]    (01. 03. 2005)
 Je to určitě jednoválec 350OHC tenhle motor jezdil i v motokrosovém provedení a byl namontován také do silničního závodního podvozku. Mimochodem existuje tzv. prototypová kniha a z ní se dá celkem přesně určit kolik motorů bylo vyrobeno. Já osobně vím o dvou dochovaných exemplářích...    [caferacer]    (28. 02. 2005)
 Muselo se rozhodnout o tom že ta jawa 350 typ 16 nepůjde do výroby v poslední chvíli, protože v několika knížkách lze nalézt už schéma zapojeni.    [Xbobo]    (25. 02. 2005)
 Ten odkaz jsem vložil jen pro porovnani aby tady nevznikly dohady    [xbobo]    (25. 02. 2005)
 Odkaz, co vložil Xbobo je Sklenářův Ogar, tohle je očividně Jawa. Taky mám za to, že s pullitrem byla vyvinuta Jawa 350ohc typ 16 až do fáze prtotypu a podle všeho byla dvouválcová.    [JzK]    (25. 02. 2005)
 Je to jawa 350 OHC. 1 válec. Vyvíjená společně s půllitrem. Nikdy nevyráběná. Moc veliká škoda. Co jsem vyhrál..? :-)    [Martin Křížek]    (25. 02. 2005)
Přidat odpověď    (12)
 Pánové má někdo přehled o vyrobených kusech 00,01,02. Někde přeci musí být záznamy!    [Petr]    (22. 06. 2005)
 Deleni mezi 15-01 a 15-02 vyctes v katalogu nd. O skutecnem poctu vyrobenych stroju panuji jen dohady. Snad neco mezi 5.000-9.000 ks.    [_]    (27. 10. 2005)
Přidat odpověď    (1)
 Odkaz, co vložil Xbobo je Sklenářův Ogar, tohle je očividně Jawa. Taky mám za to, že s pullitrem byla vyvinuta Jawa 350ohc typ 16 až do fáze prtotypu a podle všeho byla dvouválcová.    [JzK]    (25. 02. 2005)
 Naskenovaná už je, měla by se v tu dohledné době objevit.    [JzK]    (25. 02. 2005)
 Jinak, v nějaký ze starejch knížek to určitě mám. Podívám se o víkendu a když tak to naskenuju    [HonzaD]    (25. 02. 2005)
 Byla byla. V knize, tušim Opravy a údržba motocyklů JAWA 250, 350 a 500 od Jozífa (nechytejte mě za slovo, přesně si to nepamatuju) je fotka a je i popsána. Teď ji u sebe nemám půjčil jsem ji kamarádovi. Ale někde na netu je snad naskenovaná.    [HonzaD]    (25. 02. 2005)
Přidat odpověď    (3)
Nezodpovězená témata (4/7):
 1
[1]      (07. 11. 2013)
 Ví někdo jaký největší kroutící moment měla J500 ohc?
[Zip]      (15. 05. 2005)
 Ještě komentář k té fotografii. Nevšimli jste si, že tam něco chybí? Kde je dynamo? V citované knížce je několik fotografíí, kde je dynamo Bosch, jiná ventilová hlava, jiná nádrž (Z ve vývrtu hlavně), karburátor již má vzduchový filtr v olejové nádrži, ta má tak jiný tvar než na této fotgrafii. Z čeho je ta fotka? Z jakého roku?
[HonzaD]      (26. 02. 2005)
 Tak jsem to našel v knize Motocykl - Vyšší škola motorismu, od V. Čermáka, J.Jozífa, V. Pokorného, Ing. K. Jaroše z roku 1954. V popisu motcyklu JAWA 350 OHC je uvedeno: Motor dvouválcový, výkon 18 koní při 5500 ot/min. Karburátor dvoušoupátkový Jikov průměru 22 s tlumičem ssání. Čistič vzduchu v olejové nádrži. Plyn je ovládán pravou otočnou rukojetí, vzduch páčkou na světlometu. Zapalování dynamobateriové 60 W, 6 V. Předstih ovládá samočiný regulátor na hřídeli dynama. Baterie 6 V, 14 ampérhodin. Ampérmetr ve spínací skřínce kontroluje nabíjení baterie. Ventily OHC. Kontrola mazání světelná, při správném mazání svítí na světlometu zelená světla. Primární řetěz dvojitý 3/8 x 7/32, 70 článků, sekundární řetěz 5/8 x 1/4, 100 článků. Převodová skříň čtyřstupňová, 1:1, 1:1,25, 1:1,99, 1:3,01. Převodové stupně se zasouvají nohou, se samočinným vypínáním spojky. Zasunutý chod naprázdno je ve spínací skřínce značen bílým světlem. Ráfky kol 2,5 x 19 přední pneu 3,25 x 19, zadní 3,50 x 19. Brzdy průměru 200, šířka obložení 25 mm. Světlomet 150 mm s dálkovým, potkávacím a parkovacím světlem. Koncová svítilna kombinovaná se stopkou na zadním blatníku. Váha bez paliva 148 kg, užitková váha 200 kg, max. rychlost 125 km/h. Spotřeba při průměrné rychlosti 60 km/h je 3 l/100 km, při 70 km/h je 3,5 l/100 km.
[HonzaD]      (26. 02. 2005)

NOVÉ TÉMA
Pouze pro založení nového diskusního tématu
Diskuse není určena k podávání inzerce. Příspěvky posouzené jako inzerce budou z diskuse odstraněny. K soukromé bezplatné inzerci použijte oddíl Inzerce.
 Jméno:     
 E-mail:     
Nutno vyplnit text a jméno
Upozornění: Vkládejte pouze příspěvky, které souvisí s danou tématikou. Nepatřičné příspěvky budou z diskuse odstraněny.

Tip: V textu můžete používat tyto HTML tagy: <U>, <I>.
Při editaci se Enter bere jako odřádkování, které se zobrazuje.

VeteránKalendář
Nové články
Kawasaki Z H2 a nová Čechie-Böhmerland
Velorex 1960
Vozítko Super laminát
Lidová vozítka
Branná 2018
Oleje pro klasické motocykly
Velká kniha o motocyklech
ČZ 250 Custom Mk. II
Pneumatiky pro klasické motocykly
ČZ 250 Custom
Česká Tourist Trophy - IRRC 2019
Je třeba bát se dovozové STK?
Veteránisty čekají změny?!
Klasici do 500 a 750 cm3 na České Tourist Trophy 2019
Motorkářská doba temna
Koupí to teprve začíná
Barum Czech Rally Zlín 2019
Grand Prix Bugatti 2019

PODPOŘTE NÁS
SDÍLENÍM ČLÁNKU

MotoMagazín na facebooku


Témata
INZERCE     Nový inzerát
Japonské motocykly
Poválečné motocykly ČZ
Jawa Pérák
Motocykly JAWA 500 OHC
Motocykly JAWA Bizon
Lidová vozítka
Vozítka Velorex
Manet 90
Kniha vozítka Velorex
Motocyklové vozíky
Motocyklové vozíky PAv
Mopedy Stadion
Sidecary VELOREX
Videoarchiv
Francouzské motocykly
Literatura
OILMASTER
MotoMagazín na Youtube
MotoMagazín na Rajčeti
Motocyklové vozíky PAv - oficiální stránky knihy
  Oficiální stránky knihy
Jawa Californian - oficiální stránky knihy
  Oficiální stránky knihy
  Dodatky knihy
  Fan club Velorex
Vrchní, zdrhni!
www.jawadily.cz
Žebříček článků
Česká Tourist Trophy 2016
Branná 2018
Ve stopě zlínské šestidenní 2018
Pérák 2016
Nepomucký trojúhelník 2018
Česká Tourist Trophy 2017
NIPPON RETRO 2018
III. Pohár motorových dvoukolek
300 zatáček Gustava Havla 2019
XXI. Jarní sraz Velorexů v Boskovicích
Česká Tourist Trophy 2018
300 zatáček Gustava Havla 2018
XX. Jarní sraz Velorexů v Boskovicích
300 zatáček Gustava Havla 2015
Setkání veteránů Holešov 2016
Slovácký okruh 2018
Česká Tourist Trophy - IRRC 2019
Veteráni Moravským Slováckem 2016
NIPPON RETRO 2019
Oldtimer Festival 2016
7. Sjezd Jawistů v Luhačovicích
300 zatáček Gustava Havla 2017
Kniha Jawa Californian
Grand Prix Bugatti 2016
Jawa Land Patrol
   Nahoru      TISK Publikování nebo další šíření obsahu serveru motomagazin.cz je bez písemného souhlasu autora zakázáno. © Jiří Bartuš