MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    Japonské klasické motocykly           29.1.2020 16:29         
 ÚVOD   INFORMACE  AKCE / REPORTÁŽE  ARCHIV  ČLÁNKY  MAGAZÍN - BLOG  INZERCE      KOMERČNÍ INZERCE  KONTAKTY
Logo MotoMagazínuwww.mototechnik.cz

| Magazín - Blog novinek a zajímavostí ze světa, historie, cest, stodol a garáží | Péče o pneumatiky pro veterány |
  Tak už nám to opět chtějí změnit, vážení...


Veteránisty čekají změny?!




  Čekají nás změny v provozování historických vozidel? Budeme s veterány jezdit na STK?



  Autor: Jiří Bartuš



  Koncem roku 2019 probleskla Facebookem informace o semináři poslanců se zástupci české veteránské scény. Dle informací, které vydal časopis MotorJournal, byly na pořadu jednání změny v provozování historických vozidel, konkrétně převodu agendy historických vozidel z klubů na stát.

  Po letech poměrně úspěšně fungujícího systému povolování provozování provozu historických vozidel na našich slavných komunikacích, kdy veškerou agendu zajišťovaly kluby majitelů historických vozidel, má někdo nutkavou potřebu tuto praxi změnit. Co na tom, že současný stav veteránským klubům, a tedy členům a zejména majitelům historických vozidel, vyhovuje? A proč vlastně je třeba tuto praxi změnit? A komu za to stojí se v tom vrtat? Na tyto otázky, které jistě každého při čtení těchto řádků napadnou, nemáme odpověď. Můžeme jen tušit.

  Svobodné a samostatné kluby státu jistě velice vadí, stejně jako po roce 1948 vadil státu Autoklub republiky československé (AKRČS). Vzpomeňme na dobu vzniku DSLM a posléze SVAZARMu.

  Bohužel, musíme položit otázky další. Jak je možné, aby o změně pravidel, která se dotknou tisíců obyčejných lidí, rozhodovali dva v podstatě úplně neznámí poslanci a skupina velice pochybných lidí, navíc bez účasti krajských testačních komisařů? Jak již na naší zemi bývá, není toto jen počátek následných změn? Pročpak vlastně stát má zájem o provoz historických vozidel a není vlastně onen stát jen prodloužená ruka lobistů? Nečekají nás v budoucnu podobná omezení jízd veteránů, jako v sousedním Německu, speciální daň, zákazy provozu?

  Poznámka autora na závěr. Jistě nejsem sám, kdo při vyslovení kouzelné zkratky STK zbystří a začne přemýšlet nad ztrátou času a peněz, objektivností a korupcí.

Svět motorů 1952
Svobodné a samostatné kluby státu jistě velice vadí, stejně jako po roce 1948 vadil státu Autoklub republiky československé (AKRČS). Vzpomeňme na dobu vzniku DSLM a posléze SVAZARMu.



  Vyjádření FKHV k informacím ohledně testování HV naleznete na stránkách FKHV zde

  Vyjádření představitelů FKHV ČR, AVCC AČR a AKHV k nastalé situaci naleznete na stránkách FKHV zde




Podpořte MotoMagazín investováním do reklamy na jeho stránkách. Nabídněte své produkty širokému spektru zdejších návštěvníků. Nabízíme širokou škálu možností. Od obrazové reklamy, přes textovou až po PR články.


DISKUSE K ČLÁNKU
Provozovatel serveru nenese žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků
Zodpovězená témata (1/2): Strana 1 / 1
 Nezdá se vám, kolegové veteráni i kolegové veteránisté, že nejen toto se snaží pod svůj novodobý "Svazarm" schovat současná fízlovská vládní garnitura v čele s kagébákem z hradu? Spolky jsou ve stejném ohrožení. Viz třeba stavební zákon.    [Ota Kmínek]    (07. 01. 2020)
 Jeden o sobě tvrdí, že je též veteránista...    [Jiří Bartuš]    (08. 01. 2020)
 Dva poslanci z ANO 2O11. Alespoň je vidět, co mají na práci    [Jiří Kozák]    (07. 01. 2020)
Přidat odpověď    (2)
Nezodpovězená témata (1/2):
 Raději budu jezdit na STK které mám v místě než na krajskou testaci. Vyjde mě to levněji.
[HonzaBK]      (07. 01. 2020)

NOVÉ TÉMA
Pouze pro založení nového diskusního tématu
Diskuse není určena k podávání inzerce. Příspěvky posouzené jako inzerce budou z diskuse odstraněny. K soukromé bezplatné inzerci použijte oddíl Inzerce.
 Jméno:     
 E-mail:     
Nutno vyplnit text a jméno
Upozornění: Vkládejte pouze příspěvky, které souvisí s danou tématikou. Nepatřičné příspěvky budou z diskuse odstraněny.

Tip: V textu můžete používat tyto HTML tagy: <U>, <I>.
Při editaci se Enter bere jako odřádkování, které se zobrazuje.

VeteránKalendář
Nové články
Pneumatiky pro klasické motocykly
ČZ 250 Custom
Česká Tourist Trophy - IRRC 2019
Je třeba bát se dovozové STK?
Veteránisty čekají změny?!
Klasici do 500 a 750 cm3 na České Tourist Trophy 2019
Motorkářská doba temna
Koupí to teprve začíná
Barum Czech Rally Zlín 2019
Grand Prix Bugatti 2019
Jawa z Indie
300 zatáček Gustava Havla 2019
Rakouské superbiky na brněnském Automotodromu
Zlínská Historic Rally 2019
Nejrychlejší sériový motocykl v ČSSR
Šolcovy zatáčky 2019
Slovácký okruh 2019
Motosraz Křtiny 2019

PODPOŘTE NÁS
SDÍLENÍM ČLÁNKU

MotoMagazín na facebooku


Témata
INZERCE     Nový inzerát
Japonské motocykly
Poválečné motocykly ČZ
Jawa Pérák
Motocykly JAWA 500 OHC
Motocykly JAWA Bizon
Vozítka Velorex
Manet 90
Kniha vozítka Velorex
Motocyklové vozíky
Motocyklové vozíky PAv
Mopedy Stadion
Sidecary VELOREX
Videoarchiv
Francouzské motocykly
Literatura
OILMASTER
MotoMagazín na Youtube
MotoMagazín na Rajčeti
Motocyklové vozíky PAv - oficiální stránky knihy
  Oficiální stránky knihy
Jawa Californian - oficiální stránky knihy
  Oficiální stránky knihy
  Dodatky knihy
  Fan club Velorex
Vrchní, zdrhni!
www.jawadily.cz
Žebříček článků
Technická data motorů vozítek Velorex
Technická dokumentace motocyklů ČZ 125/150 c
Ve stopě zlínské šestidenní 2018
300 zatáček Gustava Havla 2017
III. Pohár motorových dvoukolek
Pérák 2019
Slovácký okruh 2019
Pérák 2016
Česká Tourist Trophy 2017
Česká Tourist Trophy 2016
Slovácký okruh 2018
7. Sjezd Jawistů v Luhačovicích
XX. Jarní sraz Velorexů v Boskovicích
Pérák 2017
Česká Tourist Trophy 2018
Nepomucký trojúhelník 2018
300 zatáček Gustava Havla
8. Sjezd Jawistů po 70 letech v Luhačovicích
Zlínská Historic Rally 2019
Motosraz Křtiny 2015
X. setkání motocyklů Jawa 500 OHC
NIPPON RETRO 2019
Czech Drive 2018
Pérák 2015
Setkání veteránů Holešov 2017
   Nahoru      TISK Publikování nebo další šíření obsahu serveru motomagazin.cz je bez písemného souhlasu autora zakázáno. © Jiří Bartuš