MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    Japonské klasické motocykly           7.3.2021 09:34         
 ÚVOD   INFORMACE  AKCE / REPORTÁŽE  ARCHIV  ČLÁNKY  MAGAZÍN - BLOG  INZERCE      KOMERČNÍ INZERCE  KONTAKTY
MotoMagazínInzerujte na MotoMagazínu

| Lidová vozítka Os-kar, Velorex | Můj život s Mojmírem Stránským | Smutný víkend v půli června 2011 | Poznatky z renovace, konstrukce, oprav a údržby | Vozítka Velorex v nálezovém stavu | Není Velorex jako Velorex | Dobová replika prototypu vozítka Os-kar | Velorex 16/175, slepý vývojový druh | HOBA - Přestavby tříkolových Velorexů | Technická data motorů vozítek Velorex | Galerie vozítek Velorex | Zajímavosti z konstrukce a života vozítek Velorex | Přívěsné vozíky za Velorexem | Zbastlený Velorex |
DISKUSE - ODPOVĚĎ NA TÉMA
 Jméno:   
 E-mail:   
Nutno vyplnit text a jméno
Upozornění: Vkládejte pouze příspěvky, které souvisí s danou tématikou. Nepatřičné příspěvky budou z diskuse odstraněny.

Tip: V textu můžete používat tyto HTML tagy: <B>, <U>, <I>.
 Při editaci se Enter bere jako odřádkování, které se zobrazuje.
Ahoj,mám hadráka 16/350 (hydrauliku)z roku 1970.Mám problém s řazením.Během 1200km se mi 3xohnuli a zbrousili vydličky řazení.Po druhé poruše byl motor udělán celý nově(i vše nově vypouzdřeno).Po ujetí asi400km vydličky zase odešli.Prosím o radu co s tím..dík    [mara](26. 06. 2008)
  Zdar,
na motoru hydraulika je v převodovce 16ti zubé kolo, které je nižší než u motoru s manuálně ovládanou spojkou. Ozubené kolo koupíš v e-shopu velorex u zlaté růže Boskovice. Za cenu okolo 400kč. Je to jediný problém, který máš protože tam dáváš ozubené kolo, které je vyšší a opírá se ti o vidličku.    [Jirka]
(14. 03. 2009)
  Dík za pomoc.    [mara](28. 06. 2008)
  Ahoj,to záleží na tom,jestli ten kdo Ti dělal motor,dodržel určité zásady při montáži převodovky a samotná nová pouzdra mnohdy nestačí k bezproblémovému chodu.Pokud odchází vidličky tím,že v lepším případě zmodrají a pak se vydřou,způsobuje to nedostatečná stranová vůle při zařazené rychlosti.Při jakékoliv zařazené rychlosti musí mít vidlička v drážce kola vůli do stran.Nejdříve zkontroluj náběhy na čepech kola,neměly by být zakulacené,oběhané,pak má kolo snahu vyjíždět ze záběru a tlačí na vidličku.Zkontroluj také drážky v kolech kde běhají vidličky,zda tam není napečený materiál z vidličky a očisti jí. Slož kartery bez klikového hřídle pouze s převodovkou,kulisou a vidličkami a stáhni ho šrouby.Vyzkoušej axiální vůli na hlavním hřídeli,tam by neměla být žádná a potom na předloze,tam by měla být axiální vůle maximálně0.2-0.3mm Postupně zařazuj rychlosti a kontroluj vůle vidliček ve všech rychlostech.To aby měly vidličky správnou vůli se dá docílit vypodkládáním broušenými podložkami na hřídeli,výběrem z několika vidliček/každá má jiný rozměr/anebo také úpravou na kulise.Co se týče vidliček,tak ve fabrice bylo z čeho vybírat,tam byly tříděné,doma je to trochu problém,člověk si koupí vždy jen jeden pár.Převodovka chce své a pokud si člověk netroufá,je lepší to dát někomu kdo s tím má zkušenost.Tak ať se daří.Když tak se ozvi na olivoj zav.seznam.cz.    [olivoj](27. 06. 2008)

Zobrazit dotazy   

 REKLAMA
www.motomagazin.cz 
 SOUKROMÁ BEZPLATNÁ INZERCE                        (3 nejnovější inzeráty)
    (04.03.2021)
Nabízím v aukcích různé díly na veterány Jawa Californian atd.
E-mail: jiri.bartus@motomagazin.cz
    (04.03.2021)
Aukce různých dílů na veterány. ČZ 150, Jawa Californian atd.
E-mail: jiri.bartus@motomagazin.cz
    (04.03.2021)
Nabízím v aukcích různé díly na veterány. ČZ 150, Jawa Californian atd.
E-mail: jiri.bartus@motomagazin.cz
Tel.: 777998694    
Komerční inzerce
Renovace a oprava nejrůznějších palivových nádrží navíc umí hodit vašeho veterána do gala.
Nové články
Kopčany 2019
Duel naháčů
Brno Revival 2019
Jawa 300 CL a vozík PAv
Suzuki TC200
Pérák ze stodoly
Můj život Pekelného Anděla
Medzinárodné motocyklové preteky Letisko Trenčín 2020
Mad Max Style…
Yamaha FZ 750
Ve stopě zlínské šestidenní 2020
Pérák 2020
XXXVIII. Nepomucký trojúhelník
Sraz patinovek a bastlů
NIPPON RETRO 2020
Renovace motocyklu Jawa 350 typ Californian II z výrobní série pro Ministerstvo vnitra
Kawasaki Z H2 a nová Čechie-Böhmerland
Velorex 1960

PODPOŘTE NÁS
SDÍLENÍM ČLÁNKU

MotoMagazín na facebooku


Témata
INZERCE     Nový inzerát
Japonské motocykly
Poválečné motocykly ČZ
Jawa Pérák
Motocykly JAWA 500 OHC
Motocykly JAWA Bizon
Lidová vozítka
Vozítka Velorex
Manet 90
Kniha vozítka Velorex
Motocyklové vozíky
Motocyklové vozíky PAv
Mopedy Stadion
Sidecary VELOREX
Videoarchiv
Francouzské motocykly
Literatura
OILMASTER
MotoMagazín na Youtube
MotoMagazín na Rajčeti
Motocyklové vozíky PAv - oficiální stránky knihy
  Oficiální stránky knihy
Jawa Californian - oficiální stránky knihy
  Oficiální stránky knihy
  Dodatky knihy
  Fan club Velorex
Vrchní, zdrhni!
www.jawadily.cz
Žebříček článků
Česká Tourist Trophy 2016
7. Sjezd Jawistů v Luhačovicích
Setkání veteránů Holešov
Branná 2018
Pérák 2016
300 zatáček Gustava Havla 2015
Pérák 2015
Kopčany 2019
Nepomucký trojúhelník 2018
300 zatáček Gustava Havla
Classic Show 2015
Česká Tourist Trophy 2017
300 zatáček Gustava Havla 2018
XIX. Jarní sraz Velorexů v Boskovicích
NIPPON RETRO 2018
III. Pohár motorových dvoukolek
Pérák 2017
Slovácký okruh 2018
300 zatáček Gustava Havla 2019
Oldtimer Festival 2016
Česká Tourist Trophy - IRRC 2019
Veteráni Moravským Slováckem 2016
Zlínská Historic Rally
Pérák 2018
Česká Tourist Trophy 2018
   Nahoru       Publikování nebo další šíření obsahu serveru motomagazin.cz je bez písemného souhlasu autora zakázáno. © Jiří Bartuš