DISKUSE - ODPOVĚĎ NA TÉMA
|
Tak je to spravne,tak to ma byt. Nevím,co dodat- snad jedině
pochválit za krásnou práci a přístup k renovaci.Chtěl bych vytknout aspon
drobnou chybičku - ale kde ji najít? Možná rukojeti na řídítkách
nejsou s ideálním dobovým desénem - ale to je moje chyba,dávno jsme měli začít
vyrábět repliky. [Monty] | (07. 12. 2009) | Možná ano, když mi je někdo daruje tak je tam dám :-D [Martin Štindl] | (07. 01. 2016) | Zdravím, moc pěkná. A nebylo by lepší to dát na "bílé" značky? [Hobo] | (05. 01. 2016) | ČZ 125B/T má v zadním kole pouze jeden rozpěrný kroužek u vnější prachovky -
sestava náboje zadního kola je stažena dvěmi maticemi s osazením které zapadají
do výřezu uchycení zadní osy.
http://www.veteranforum.cz/index.php?id=11&idkat=113&idtop=195099 [Martin Štindl] | (07. 01. 2013) | Zdravím mam problem na čz125t mne chybeji u zadniho kola rozperne podlozky
muzete mne poradit poslat nejekou fotku ci nakres je to mezi ramem a bubnem v
vickem a ramem druha strana.predem dekuji [petr] | (06. 01. 2013) | Doporučil bych svěřit motorku spíše nějaké odborné dílně která se renovacemi
veteránů zabývá, já nyní pracuji na dalším stroji a zatím není možnost.Navíc by
to asi vyšlo u nějaké firmy levněji - většinou pracují součastně na několika
strojích a tím se sníží náklady, já jsem v únoru dokončil renovaci ČZ 150C svého
kamaráda a jen materiální náklady překročily 50 tisíc.
http://www.veteranforum.cz/index.php?id=11&idkat=113&idtop=122680 [Martin Štindl] | (29. 07. 2012) | Dobry den, chci se zeptat kdybych Vam sveril motorku 150 čz na renovaci, kolik
by jste za to chtel . Bohuzel nejsem moc technicky zalozen na takovu narocnou
renoaci Dekuji [Vaclav] | (27. 07. 2012) | Ono těch nedostatků je trochu více,přesně tak je jak píše M. jsou tyto díly
chromovány a ve skutečnosti byly černěné.Vyjma stahovacích šroubů vík
kluzáku,matic svorníku a matic zadní osy je veškerý spojovací materiál v
nerezové oceli.Elektroinstalace tvoří vodiče CYA 1(černý),originálně mají být
opředené voskovanou tkaninou,stahovací plechové spony jsou nahrazeny zdrhovacími
páskami.Startpáka je sklopka z typu 125/150C,originální startpáky se sklopnou
šlapkou na oddělitelném čepu neměly z výroby ani gumovou návlečku.Zpětné zrcátko
je ale nutnost pro provoz na pozemních komunikacích. [Martin Štindl] | (15. 12. 2009) | Pardón Martin, nie Michal ospravedlnujem sa. [M.] | (09. 12. 2009) | Pekný motocykel, ťažko niečo vyčítať. Ale dovolil by som mi zopár postrehov. Ako
píše Monty - rukoväte, asi ťažko zohnať nezničené pôvodné. Umiestnenie spätného
zrkadla, linkovanie krytu reťaze - aj keď u roku 1948 a prechodu z typu B je to
dosť možné, Chrómovanie niektorých dielov - pružiny sedadla, tiahlo zadnej
brzdy, excentre zadného kola. Povrchová úprava spojovacieho materiálu. Upevnenie
očka VN kábla. Michal odviedol veľmi kvalitnú prácu a hlavne, že mu
motocykel robí zadosť. [M.] | (08. 12. 2009) |
|
SOUKROMÁ BEZPLATNÁ INZERCE (3 nejnovější inzeráty)
|
(13.09.2024) | nabízíme rychlou a legitimní nabídku pro každého v celé ČR s flexibilní úrokovou sazbou 4 %, nabídka je pro jednotlivce i firmy pro bližší kontaktní údaje Email: taneckovason@gmail.com | E-mail: havlicekjan48@gmail.com | Adresa: Praha Tel.: 763524972 | (25.08.2024) | Prodám na motor Slávia 1-2TS120 novou hlavu a válec průměr 120 mm. | E-mail: ja.zuja@email.cz | Tel.: 732707746 | (25.08.2024) | Prodám novou hlavu a válec průměr 120 mm ma stabilní motor 1-2TS120. | E-mail: ja.zuja@email.cz | Tel.: 732707746 | | | |
|
|
|
|