DISKUSE - ODPOVĚĎ NA TÉMA
|
Děkuji autorovi (nebo autorům) za kvalitní článek o poválečných motocyklech ČZ.
V souvislosti s typem "b"jsem slyšel názor pamětníka,že se jich
zachovalo tak málo nejen proto, že jejich majitelé vyměnili přední vidlici za
"t" ve snaze svůj stroj modernizovat, ale především proto, že
plechová lisovaná ramena původní vidlice byla poněkud poddimenzována a často
docházelo v provozu k jejich deformaci.Setkali jste se s takovým poznatkem ? [v.] | (24. 01. 2010) | S tímto ne, ale šlo hlavně o to, že vahadlová vidlice již byla dávno za zenitem.
A v době uvedení na trh se představil plně teleskopicky odpérovaný pérák. Proto
muselo zákonitě dojít co nejrychleji k modernizaci přední vidlice. Zadní
pérování přišlo na řadu až skoro o 4 roky později u modelu C. Továrna dokonce
dodávala sady pro přestavbu přední vidlice B na T! Tyto sady vidlic měly úchyty
pro béčkový blatník. [jawarmaniak] | (24. 01. 2010) |
|
SOUKROMÁ BEZPLATNÁ INZERCE (3 nejnovější inzeráty)
|
(19.11.2023) | Predám kapotu na Bolgar T54. | E-mail: vladova@centrum.sk | | (08.11.2023) | Dvě letní orig. pneu Barum 5,90-15 na Octavii, Felicii, Wartburg 311, 312, 900, 1000. Jedna nejetá, nenasazená, druhá maličko jetá, sundaná z rezervy. Prodám jako celek za uvedenou cenu. Nutný vl. odvoz z Heřmanova Městce. Foto na mail, sem nejde vložit. | E-mail: stosedmcervenych@seznam.cz | Tel.: 607111339 | (13.10.2023) | prodám přední nápravu z DKW a zadní snad Škoda 440. Fotku pošlu na whatsup,nejde mi to vložit. | E-mail: mikehruska35@gmail.com | Tel.: 602694374 | | | |
|
|
|
|