|
Dobrý deň hľadám radu mám ČZ 125T motor po generalke momentálne motorku zabieham a nastal problém približne po ujeti 10km mi prestane ísť motorka do otačok po výmene sviečky za novú motorka ide bez problémov používam BRISK N15C(1330) Super,neviem v čom môže byť problém že mi tie sviečky takto rýchlo odchádzajú zapalovanie je tiež po kompletnej generalke ďakujem za každú radu pekný deň. [Dominik ] (01. 04. 2023) |
už je asi trochu pozdě, ale používej svíčku N17 nebo N19, 15 je málo a dělá to tyhle věci... [meela] (17. 05. 2023) |
Přidat odpověď (1) |
|
Dobrý den, zapojuji elektřinu na ČZ 125 T 1947. Nikde jsem nenašel opravdu podrobný návod na zapojení pouze jednoduché schématické nákresy. Pokud byste mi někdo mohl pomoci, budu rád. Děkuji za každé info. [Zdeněk] (28. 06. 2022) |
Rozkreslení zapojení s pozicemi zámku u staršího přepínače (do v.č. 167 837) je v této diskusi: https://www.veteranforum.cz/index.php?id=11&idkat=113&idtop=212463 Pro mladší Téčka(od v.č.167 838) je to zase v této: https://www.veteranforum.cz/index.php?id=11&idkat=113&idtop=89446 [Martin Štindl] (01. 07. 2022) |
Přidat odpověď (1) |
|
Dobrý den, je možné, že na 125t byla chromovaná kola? Viděl jsem i napůl chrom a barvu...Byly nějaké verze s takovými koly originál..? Děkuji Tomáš [Tomáš Neumann] (03. 01. 2020) |
Je to spíše nepravděpodobné. [Jiří Bartuš] (08. 01. 2020) |
Přidat odpověď (1) |
|
Dobrý den, mám dotaz. Výrobní číslo na Čz 125 T bylo raženo jen na štítku a na
motoru nebo i někde na rámu? Případně kde? Děkuji [Radek] (08. 02. 2019) |
Ano, rámy ČZ 125B/T a zpočátku i typ C(do roku 1952) neměly výrobní číslo na
rámu, bylo jen na štítku. [Martin Štindl] (13. 02. 2019) |
Přidat odpověď (1) |
|
Dobrý den, mám dotaz ohledně ČZ 125 T a to jaké byly stupačky na tandemu/pevné
nebo sklápěcí/na rámu je navařen prstýnek s vnitřním 16mm závitem.Za odpověď
děkuji. [Milan R] (19. 10. 2013) |
Jedná se o doplňkovou výbavu. Můžou být obě provedení. Závit je M15x1,5 [jawarmaniak] (08. 01. 2014) |
Přidat odpověď (1) |
|
Dobrý den, mám dotaz ohledně předních teleskopů u ČZ 125 T. Čistím moto a nejde
mi rozebrat přední teleskop, respektive nevím, jak vyndat ,,nosnou trubku s
pouzdrem" z ,,pláště stranice vidlice" (použil jsem terminologii z
příručky náhradních dílů, aby to bylo přesné). Snad má někdo s tím zkušenost.
P.S: nechci projevit nadprůměrnou sílů :-) [štěpa] (20. 05. 2013) |
Trubka s textitovým pouzdrem je do stranic pouze nasunuta, v plášti ji v sestavě
aretuje vlastně jen svorník sloupku vidlice a šrouby držáků reflektoru, pokud je
vše demonováno(včetně maznice) tak by měla trubka jít vysunout. Jestliže to
nejde tak je pravděpodobně v plášti zarezlá. [Martin Štindl] (20. 05. 2013) |
Přidat odpověď (1) |
|
Zdravím a mám dotaz. Zakoupil jsem moto ČZ 125t r.v.1948 a v typovém osvědčení
motorového vozidla je v kolonce Motor - druh,benzinový, dvoudobý, chlazený
vzduchem, rok výroby 1948, výrobní číslo ZK 3512, obsah 124, válce 1, průměr 52
zdvih 58 výkon - koní 4,2 při 4200 ot. min. - a teď k dotazu. Všemu
rozumím, ale výrobní číslo ZK 3512, tomu nerozumím. Nevíte někdo o co jde?
Motocykl je zakoupen jako ČZ 125t a evidentně je to Čz 125t, r.v.1948 s
dekompresorem. Ještě dodám, že v kolonce rám uvedeného dokumentu je uvedeno ČZ,
výr. číslo chybí, rok výr. 1948. Zdravím Ivo. [Ivo Kolínský] (02. 05. 2013) |
Písmena ZK jsou iniciály zkušebny, motor je náhradní s úředně přiděleným číslem. [Martin Štindl] (02. 05. 2013) |
Přidat odpověď (1) |
|
zdravim vsechny draky na čzetach schanim pruziny na sedlo k b,t ale nikde se
nedaj sehnat ani novy dekuji za radu [Zdenek] (23. 01. 2013) |
http://www.nepokoj.cz/php/view.php?galerie=pru%C5%BEiny@Feder&page=2 [Martin Štindl] (27. 01. 2013) |
Přidat odpověď (1) |
|
Zdravim opet majitele Zetek. Mam dotaz-vlastnim CZ 125 B,T a konecne se mi
podarilo sestavit znekolika zapalovanich jedno,ktere vypada,ze funguje. Ale
kladivko je opotrebovane a kovadlinka take neni ta nejmladsi. Nevite zda se
delaji nova kladivka?Kovadlinku bych mohl vzit perakovskou. Moc dekuji za
odpoved a preji hezky zbytek vecera Olda [Oldrich Kratochvil] (22. 04. 2012) |
hele jdou tam z čz 250 krosky po mali upravicce ale daj se kopit bosch a ty tam
vydrzi vecnost pocitej 300Kč kladivka sou zaklad jinak to nejede dobre [zdenek] (23. 01. 2013) |
Bohužel se nové nevyrábí. Takže shánět na burzách. [jawarmaniak] (23. 09. 2012) |
Přidat odpověď (2) |
|
dobry den potreboval bych poradit, jake rozmery ma osa zadniho kola u cz150c
(neodpruzene) verze. nemuzu ji nikde sehnat, a kdyz sem se ptal treba na burze
jestli ji nemaji , tak se mi vetsinou vysmali do oci.tak premyslim ze si ji
proste necham vyrobit.predem dekuji za odpoved. [petan] (19. 12. 2011) |
dekuji pane kuta, uz ji mam. od vas :) ,a jsem velice spokojen. krasna prace.
pro toho kdo ji shani, nebo bude shanet, vas vrele doporucim. dekuji [petan] (29. 09. 2012) |
Zadní osu na čz 150 C neodpružená vyrábím kuta02@seznam.cz [Karel] (28. 09. 2012) |
Tu osku mám asi doma:-D Pisnete [Kody] (25. 05. 2012) |
Přidat odpověď (3) |
|
Zdravim koupil jsem zachovalou čz 125T, r.v. 48 prosim o radu zda tam patři
hlinikovy přepinač na tlum. a dál. světla? mam tam klasicky kovovy a jaka měla
byt startovací páka mam rovnou pevnou a zda ma mit gumový návlek, a když svti
hlavni předni světlo s dynama ma svitit i zadni? nebo mě sviti pouze s obrysem
děkuji za rady. (marek) [kotis] (31. 08. 2012) |
ČZ 125B a T měli přepínač starší hliníkový, do léta 1949 by měla být na motoru
startovací páka se sklopnou šlapkou - na tyto šlapky se návlečka nedávala.
Motor má magdynamo a při chodu motoru by mělo svítit hlavní světlo se zadní
lampičkou, přední obrysové svítilo pouze pokud byla baterie společně se zadní
lampičkou.
http://www.veteranforum.cz/index.php?id=11&idkat=113&idtop=181337 [Martin Štindl] (07. 09. 2012) |
Přidat odpověď (1) |
|
dobry den prosim vas nevite nekdo kde by byl ke stazeni manual na cz 125 t ?
dekuji moc [sana] (21. 05. 2012) |
http://www.eurooldtimers.com/cze/manual/63-cz-125t-.html
http://www.cezetmania.info/technika/index.html?item=20 [Martin Štindl] (22. 05. 2012) |
Přidat odpověď (1) |
|
Zdravim vsechny majitele bajecnych CZ 125. Mam problem,delam
zapalovani/lepe receno cistim/nejak to nefungovalo.Chtel jsem se zeptat kam
prijde dratek od kondensatoru a kam dratek od zapalovaci civky.Jsou oba na
jednom sroubku na kovadlince,nebo je jeden na kovadlince a druhy na kladivku.
Dekuji predem Olda [Oldrich Kratochvil] (09. 04. 2012) |
Vada cívky se projeví většinou až po zahřátí motoru.VN vinutí cívky má dost
vysoký odpor,já naměřil většinou 6,56 až 6,6kΩ(kiloohmů)na kloudných
cívkách,proražená cívka má el.odpor nezměřitelný.Kodensátor je pro snížení
jiskření na kontaktech odtrhu,proměřit jde těžko,jeho nefunkčnost se projevuje
velkým jiskřením na kontaktech a naopak slabou jiskrou na svíčce - motorka
špatně startuje. K tomu druhému dotazu - jakmile se zapojí kondík společně
se zapalovací cívkou ke kovadlice,tak se kovadlinka vlastně ukostří přes
primární vinutí zapalovací cívky.Takže takto je to v pořádku. [Martin Štindl] (09. 04. 2012) |
Jeste jeden dotaz. Kdyz zapojim jen kondenzator na kovadlinku tak zustane
po promereni isolovana.Ale kdyz zapojim kondik spolecne se zapalovaci civkou tak
je to popojene s kostrou,ma to tak byt? Diky Olda [Oldrich Kratochvil] (09. 04. 2012) |
Diky Martine. Mel bych jeste jednu otazku da se nejak zmerit
zapalovaci civka a kondensator,nebo vyzkouset zda jsou v poradku? Dekuji
Olda [Oldrich Kratochvil] (09. 04. 2012) |
Obě očka vodičů(cívka,kondensátor)se uchytí šroubkem na plíšku kovadlinky -
závit je v plíšku přímo pod doteky.Tedy pokud se jedná o zapalování ČZ 125B/T
kde je kovadlinka odizolovaná.U ČZ 125/150C se očka vodičů dávají na šroubek
pružinky kladívka. [Martin Štindl] (09. 04. 2012) |
Přidat odpověď (4) |
|
Dobrý den,koupil jsem ČZ 125t,dle prodávajícího.Výrobní číslo motoru je
187351,má kožené sedlo se středovou pružinou,kastlík na levé straně,ale na pravé
jsou připravené úchyty.V prostředu a na pravé straně jsou držáky pumpičky,na
trubce v místě,kde má být baterie je držák na klaxon.Prý to je originál,tak
nevím. Děkuji za rady.Stehlík Milan [Milan Stehlík] (21. 10. 2011) |
Chtělo by to foto, ale podle popisu by to mělo být Céčko s pevným rámem. [past] (26. 02. 2012) |
rám je určite C-čko [jaro] (21. 10. 2011) |
Přidat odpověď (2) |
|
Dobrý den! V článku je uvedeno, že ,,Od roku 1948 byly vyráběny již pouze
motocykly s přední teleskopickou vidlicí a gumovým sedlem." ovšem o
kousek níže je dobový leták modelu ,,t,, s koženým sedlem. Dále jsem se dočetl,
že první tčka měla ještě sedlo kožené. Mám rok výroby 1948 a č. 167xxx tudíž
první generaci modelu t. Ví někdo, jaké tam tedy patří sedlo nebo se to již
přesne zjistit nedá? Děkuji za odpověď [Láďa] (13. 09. 2011) |
Netroufám si ani tipnout jaký typ sedla na tomto konkrétním stroji byl,zatím
dodnes není jasné od kterého v.č. se začaly dávat sedla s gumovým potahem.Není
ani jisté jestli šlo o zlomový přechod na gumová sedla nebo jestli byla určitou
dobu souběžná montáž obou provedení.Asi to zůstane na prosté volbě které sedlo
se víc líbí,nebo si třeba hodit korunou. [Martin Štindl] (19. 10. 2011) |
Děkuji za odpověď. TP mám k motorce původní, čáslo je 167178,datum jak jsem již
psal a první registrace na majitele z 2.2.1948. Šlo mi o to, jestli nejde
zjistit, do kterého výrobního čísla se dávala ještě sedla kožená a od kterého
již gumová. Na mém kusu je nabastleno sedlo z pionýra, takže nemám ani náznak
toho, co tam bylo původně a proto se snažím zjistit, co vlastně mám shánět:-) [Láďa] (18. 10. 2011) |
Na začátku roku 1948 byla určitě ještě v montáži kožená sedla Terry,ale 167 xxx
je dost vysoké výrobní číslo na počátek roku 1948(leden).Mám podložené zachovalé
T ze začátku roku 1948 s výrobním číslem *164 901* s původním sedlem Terry. [Martin Štindl] (17. 10. 2011) |
Děkuji za odpověď. Nálitky pod osou kol nemám, ovšem motorka je v dost
,,upraveném,, stavu, takže úplně spolehnout se na to nelze. V TP stojí: Toto
vozidlo jest u nás zapsáno do seznamu pod č. 27603, V Strakonicích dne
16.1.1948. Lze podle těchto údajů určit druh sedla? [Láďa] (16. 10. 2011) |
První modely z roku 47, kdy běžela určitou dobu souběžná montáž s Béčkem a z
počátku roku 48 byla osazována skutečně koženým sedlem Terry. Pro jednoduché
rozeznání mohu uvést, že motocykly s tímto sedlem by měly mít na předních
kluzácích pod osou předního kola nálitky, které pak během výroby zanikly. [jawarmaniak] (28. 09. 2011) |
Přidat odpověď (5) |
|
Nezodpovězená témata (38/172): |
|
Dobrý den, chci Vás poprosit o radu. Jsem majitelem ČZ 125t r.v.1948 a mám problém s přední vidlicí. Na moto je vidlice z céčka, ale hřídel kola má tisícihran, tedy téčko. Co jsem se dočetl, tak hřídel nelze zaměnit. Nevím tedy, kde je problém. Děkuji za odpověď. Aleš [Aleš Poncza] (05. 02. 2021) |
|
Dobrý den, může mi někdo pomoci najít pohon rychloměru a skříně pro můj CZ 125T. Zdá se, že tyto části nikde nenajdu. každá pomoc se velmi oceňuje. Děkuji Briane [Brian Coviello ] (04. 01. 2020) |
|
Dobrý den. Mám doma čz 125t z roku 1948 ,ale je červená což mě zarazilo
protože co vím tak byly černé. Prosím poradte jakou má mět teda barvu. [jindra] (29. 04. 2017) |
|
Zdravím, chtěl bych se na něco zeptat. Dal jsem dohromady CZ 125T a
nemůžu doladit spojku tak, aby mi vystavovala stejně jak za tepla, tak i za
studena. Olej jsem použil PP90 a lamely tam mám originál (zánovní), a to podle
tloušťky i rozměru. Když si vyšteluju spojku na bovdenu, aby mi vystavovala, tak
to krásně a v klidu šlape. Ale když vypnu motor, tak už mi to nejde nakopnout,
jelikož ta spojka je stále vystavená a musím znovu povolit bovden, abych to mohl
znovu nakopnout. Nezáleží na tom, zda-li je motor teplý nebo studený. Moc děkuji
za radu. Hezký večer. [Tomáš] (31. 03. 2016) |
|
Dobrý den, jsem majitelem čz 125t r.v. 1948 číslo rámu 193483.Prvním majitelem
byl ÚV KSČ Praha. Motocykl je v barvě zelené. Sběratelé mě přesvědčují, že je
motocykl přestříkán, přitom se nepodařilo najít stopy jiné barvy než zelené.
Prosím, nemůže mi někdo poradit, jak zjistit, jestli nebylo vyrobeno pár kusů v
zelené barvě. Díky Karel [Karel Richter] (13. 10. 2015) |
|
Dobrý den chtěl bych poradit jak správně poskladat tlumič řízení na CZ 125T nebo
jestly se nechají sehnat nové ty vymezovací podložky dík za info. [jindřich Šimon] (13. 11. 2014) |
|
Ahoj Chlapi.Sháním hlavu na Čz 125t s dekompresorem a dobrým závitem na svíčku
klidně i opraveným . Prosím o pomoc. Hlavu sice na motoru mám ,ale je tam
hrozná díra po neodborných opravách. Děkuji za odopvěď Jirka
jiri.spilka@seznam.cz [Jirka] (09. 09. 2014) |
|
Zdravím všechny ČZ-táky! Sháním Jawu 125 T. Nemáte na prodej? Díky za Vaše
odpovědi.Uvítám i popříp. inzertní odkazy. Tom :-) [tompel] (31. 07. 2014) |
|
Ahoj, dovolte mi, abych se se Vás zeptal, o jaká se jedná kola na fotografiích,
které přikládám. Pokud se jedná o kola na Bčko, tak budu jen rád.
Díky všem http://www.imgup.cz/ImW http://www.imgup.cz/Im0
http://www.imgup.cz/ImD http://www.imgup.cz/Imo
http://www.imgup.cz/Imu http://www.imgup.cz/Imv
http://www.imgup.cz/Im6 [Roman] (01. 06. 2014) |
|
Zdravím,rád bych zrenovoval svojí ČZ 125 T.Rád bych se od Vás dozvěděl,kde se dá
nejlépe zjistit,jaká je povrchová úprava šroubků patří na tento stroj.Myslím tím
šroubky k upevnění plechů,boční víka motoru a také třeba osky obou kol.Dále pak
zda jsou trny předních a zadních stupaček v černěné nebo jsou v barvě.To stejné
i u táhla zadní brzdy.Nebo zda je lepší páčka dekompresoru v hliníku nebo
nerezu.Protože si nejsem jist jak dlouho ta páčka vydrží když je jen z
hliníku.Ale zase na druhou stranu bych chtěl mít vše podle originálu.Ještě dotaz
na baterii,máte ji na svých strojích plně funkční nebo spíš jen plní funkci
estetickou???S pozdravem Jirka [Jirka] (19. 03. 2013) |
|
Dobrý den sehnal jsem přední vidlici čz 125 b a chci si udělat horní a dolní
vahadla a krk řízení ,mohl by mi někdo poslat rozměry díky Miloň [Miloň] (04. 03. 2013) |
|
Dobry den potreboval bych poradit schanim zadni sedlo na CZ 125 t a nemuzu na
nej nikde narazit nema ho nekdo na prodej predem dekuji muj tel. 721579944 [Martin Hlavac] (21. 10. 2012) |
|
Dobrý den sháním přední vidlici na čz 125 b nedělá někdo repliku.popř,nemá někdo
k prodeji? [lila] (31. 08. 2012) |
|
Dobrý den, chtěl jsem se zeptat zda existují někde podobné stránky kde by byl
ucelený popis vývoje předválečné ČZ 175. Tento článek mi velice pomohl při
určování mého téčka a ted bych potřeboval podobnou pomoc se 175. Děkuji za rady. [Pepa] (29. 03. 2012) |
|
Dobrý den,prosím vás potřeboval bych poradit jaký průměr je klikovky od čz
125T.Já jsem měřil v karteru a mělo by to být 14 cm. Ale našel jsem na internetu
jiné čísla. Tak bych potřeboval poradit jaký je správný.Moc Děkuji Becher [Becher Jan] (05. 06. 2011) |
|
zdravim všechny zetkaře mam k vám prozbu.Shaním na čz 125t zadni blatnik s
ramečkem a kryt řetězu.Moc díky [petr] (15. 05. 2011) |
|
Dobrý den, sháním rozměry SPZ sekera a palivové trubky (i radius smyčky) mezi
kohoutem a karburátorem Na ČZ 125 T- má někdo k dispozici výrobní výkres.
Děkuji, Miloš [Miloš] (10. 03. 2010) |
|
neviete kto vyraba repliky sedadeiel TERRY na cz 125 t? [stanislav] (27. 02. 2010) |
|
ahoj. neviete niekto kto vyraba repliky sedadiel TERRY na čz 125 B,T r.1947 ? [juro] (24. 02. 2010) |
|
Zdravím všechny, potřeboval bych radu od odborníků. Nevíte jaké barvy RAL
jseou na motorce použity a jak nejlíp udělat linky? Díky za odpovědi [HonzaH] (16. 12. 2009) |
|
Jaký odstín černé - číslo barvy, na ČZ 125t? Děkuji, Miloš. [Miloš] (24. 11. 2009) |
|
Dobry den chcem sa spytat daju sa pouzit kolesa z cz 125 na dkw rt125??Za kazdu
odpoved Vam dakujem [Robo] (05. 04. 2009) |
|
Dobrý den. Poradil by mi někdo? Ják jsou široké horní vahadla na čz 125B a jaká
je osová vzdálenost čepů? Děkuji [petr] (29. 07. 2008) |
|
chcel bych sa zeptat ako daleko su lemy od kraja blatnikov a na vidlici na
čz125b.ak niekto vie napiste na lion3003@azet.sk diky [kajan] (08. 06. 2008) |
|
Ahoj Dával někdo na T=ečko opletene bovdeny a popřípadě kde je sehnal.
dík Jenda [Jan Palčík] (30. 05. 2008) |
|
JOa jeste mi vypadava jednicka .rozjizdim se a a najednou vylitne...diky [dusan] (17. 03. 2008) |
|
Dobry den potrbuju radu.Bmam čz 125 sport typ473.jaka byla na napisu čz barva
(na nadrzi)nekdo mi rika ze z0lata nekdo ze cerna.diky [dusan] (17. 03. 2008) |
|
Zdravim pratele cz, pustil jsem se do renovace cz 125t r.v.1949. Potreboval bych
nekolik rad. Nevite jake je cislo cerne barvy vhodne k nastriku? Pozebral
jsem take motor a nemam schema prevodovky, tak se obavam, ze to nedam
dohromady. Nevim zda na hrideli k retezove rozete patri jedno lozisko, nebo 2
- mam pocit, ze tam bylo jenom jedno. Take nevim, na kterou stranu ma byt
otocen labyrint a nebo ho nahradit zakrytym loziskem. Moc bych ocenil vasi
pomoc amaterovi. [Václav Mraček] (09. 03. 2008) |
|
Prosím o radu pri renovácií vzduchového filtra CZ 125t [Peter Gabris] (08. 11. 2007) |
|
Zdravim veteránisti,chci se zeptat jak je napojenej tachometr ke kolečku co
popohání řetěz,to je mezi tim náky plech?aby šel tach.poradtě [honza] (31. 08. 2007) |
|
Ahoj.Zdravím všechny Ztkaře.Mám Čz 125 t r.v.1949 podle štítku,je to nejlepší
motocykl který mám a nedám ho nikdá z ruk.Tehdejší technika byla opravdu špica a
hlavně kvalita že tyto stroje jezdí perfektně i po 60letech to něčem
svědčí:o)!Mám pár dotazů ohledně né Zky.Byl bych potěšen kdybych na některé
obdržel odpověď.Předem děkuji. 1.jak odstranit vyskakující druhý rychlostní
stupeň?v trochu větším tahu pocukává a pak vyskočí:-( 2.kolik stojí výfuky
komplet v replice? 3.jak udělat papíry? Dík za rady pokud poskytnete byl
bych vděčný.jo a skuste mám to od závodníka z 50let na Čz 125.Předzápal 2,5mm
před H.Ú.je pružnější do kopce...:-)Napište čao [David Janečka] (09. 08. 2007) |
|
Zdravím,nevíte někdo kde se dají sehnat rýhované gumy na zadní stupačky na moto
ČZ 125 T? Dík. [honza] (03. 08. 2007) |
|
Nazdar veteránisti! Nemohl by někdo z Vás dát na tyto stránky výkres
zkratovače. Prosím i s mírama. Předem Vám děkuji.
Oťas. [oťas] (27. 07. 2007) |
|
Dobrý den všem, dostal se mi do rukou jeden z motocyklů ČZ a volba z jeho
renovací byla okamžitá, bohužel ač jsem přečetl všechny články a návody, nemohu
se dopátrat o jaký typ jde. Je tam spousta nesrovnalostí, mezi 125b a 150c
osobně si nemyslím že se jedná o nějakou domácí přestavbu, spíše jeden z prvních
motocyklů nebo nějaký prototyp, je to možné ? Prosím o jakou koliv radu, či
informaci. Tady, na email- mmbady@seznam.cz nebo ICQ 107 686 625 [Michal] (30. 06. 2007) |
|
Dobry den prosim poradte mi co s dráty do kol jak dosahnout jejich černé barvy.
Dík moc [M.] (08. 06. 2007) |
|
Čau chalpi začínám s renovacemi chtěl bych se zeptat jakým způsobem černíte
dráty pro vyplet kol. Děkuji za odpovědi. [Maikl] (03. 06. 2007) |
|
Zdravím, potřebuji poradit. Dal jsem se do renovace ČZ 125 t r. 1948. Na burze
jsem si koupil bowdeny ale mají uplně jiné délky. Může mě někdo poradit správné
délky všech bowdenů a lanek. Díky [Martin] (12. 04. 2007) |
|
schanim pist na fantic motor 80 r.v 82,nebo jestli ho nekdo umi vyrobit [lukkas belda] (01. 03. 2007) |